انواع مغزی شیر مخلوط

یکی از انواع شیرآلات بهداشتی مغزی شیر مخلوط هستند . که به صورت قطعه مکانیکی کوچکی است که بر روی شیر نصب می شود . این محصول جریان سیال مختلف به داخل شیر را کنترل می کند که این عمل مانع از اصراف سیال و هدر رفتن و چکه کردن آب می شود . مغزی شیر مخلوط به دلیل جلوگیری از تجمع رسوبات مختلف از جنس برنج ساخته شده است که از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 2/5 درصد استفاده می شود زیرا سرب زیاد هم سلامتی را به خطر می اندازد و هم باعث شکننده شدن شیر می شود . مغزی شیر مخلوط باعث چرخش شیر مخلوط به سمت چپ  و راست می شود و به این ترتیب باعث قطع و وصل شدن جریان سیال می شود . مغزی شیر مخلوط در شیرهای دستشویی ( شیر توالت ) , شیر روشویی یا توکاسه ای ( به روی چینی بهداشتی ) , شیر ظرف شویی ( به روی سینک ظرف شویی) و همچنین شیر دوش مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید مغزی شیرمخلوط

انواع مغزی شیر مخلوط در سایزهای مختلف به شرح زیر است :

مغزی شیر 2/1 زرد , مغزی 63پلی اتیلن , مغزی فلزی روبنی 2اینچ , مغزی دنده ای پلیمری 2 , 5/1 , 25/1 , 1 , 75/0 و 5/0 اینچ , مغزی دنده ای 4 , 3 ,5/2 , 2 , 5/1 , 25/1 , 1 , 75/0 و 5/0 اینچ

مغزی شیر زرد رنگ نوعی از مغزی است که کاربرد بیشتری دارد و برای شیر آلات کلاسیک قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد و هرچی مغزی شیر سنگین تر باشد یعنی از لحاظ کیفیت بهتر  است . مغزی شیر مخلوط سرامیکی نیز یکی از انواع مغزی ها است که به آن مغزی نیم دور هم می گویند , که فرق آن با مغزی شیر مخلوط در این است که برای بستن آب فقط از نیم دور استفاده می شود و به یک دور کامل نیازی ندارد .

قیمت مغزی شیر مخلوط

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.