مغزی شیر مخلوط نیم دور

مغزی شیر مخلوط نیم دور

نوع دیگری از مغزی شیر مخلوط سرامیکی می باشد. که مغزی سرامیکی همان مغزی نیم دور می باشد که فرق آن با مغزی شیر مخلوط در این است که برای بستن شیر آب فقط از نیم دور استفاده می شود و یک دور کامل نیاز ندارد.

مغزی شیر مخلوط از پر مصرف ترین قطعات شیرآلات می باشد که برای تولید انواع شیرآلات استفاده می شود مغزی شیر مخلوط جهت جلوگیری از خروج و هدر رفت آب می باشد. که انواع مختلفی دارد. مغزی شیر مخلوط زرد رنگ جهت شیرآلات کلاسیک قدیمی استفاده می شود و هرچه مغزی شیرمخلوط سنگین تر باشد کیفیت مغزی شیرآب بالاتر می باشد. بر روی مغزی شیر مخلوط تعدادی واشر سوار شده که اصلی ترین آنها واشر تخت لاستیکی می باشد ودر کف مغزی شیر مخلوط قرار دارد که بیشترین فرسودگی مربوط به واشر در مغزی شیر مخلوط هم همین واشر تخت می باشد که البته قابل تعویض می باشد و در صورت چکه کردن مغزی نیاز به تعویض کل مغزی نمی باشد.

خرید مغزی شیر مخلوط نیم دور سیتکو

مغزی شیر مخلوط با استفاده از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 5.2 درصد تولید شده است که علاوه بر افزایش کیفیت در این محصول از خطرات زیانبار وجود سرب  برای سلامتی انسان جلوگیری می نماید زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت.همینطور قطعات لاستیکی به کار رفته در مغزی های شیر این مجموعه نظیر بیرینگ و اورینگ ها از مواد درجه یک NBR می باشد که نسبت به روغن و گریس و مواد نفتی و تغییرات شدید دما مقاوم هستند. از مغزی شیر مخلوط برای شیرظرفشویی، شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر حمام و به عنوان مغزی مغزی در داخل شیرآلاتی که کاربردهای مشابه موارد ذکر شده را دارند استفاده می شود.

تفاوت میان مغزی شیر مخلوط های ساده با مغزی شیر مخلوط نیم دور در قسمت باز و بسته شدن آن می باشد که به دلیل استفاده از قسمت سرامیکی در آن می باشد. این مورد باعث می شود که در هنگام باز یا بسته کردن شیر دیگر نیاز به چرخاندن دسته شیر در چند دور باشد و تنها با چرخاندن نیم دور حرکت سیال را باز و یا بسته کرد که این مورد باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز می شود و در مقابل آن حس رضایت بیشتری را در کاربر ایجاد می نماید.

فروش مغزی شیر مخلوط نیم دور

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.