نحوه تعویض مغزی شیر مخلوط قهرمان

نحوه تعویض مغزی شیر مخلوط قهرمان

شیر آلات قهرمانی یکی از شرکت های معتبری است که با بیش از40سال سابقه , فعالیت خود را در اردبیل ,  با تولید لوازم و تجهیزات حمام وشیرآلات الکترونیکی وبیمارستانی, شیرآلات روشویی , شیرآلات سینک , شیرآلات دوش , شیرآلات روشویی و… شروع کرده است . این شرکت معتبر دارای استاندارد های بین المللی می باشد و با کشورهایی از جمله آلمان در تولید این محصولات رقابت و محصولات خود را به بیش از 30کشور جهان صادر می کند . شرکت قهرمان , محصولات خود را با 5سال گارانتی و 15سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. شیرآلات قهرمان به دوصورت آبکاری و رنگ الکترواستاتیک ساخته می شود . در آبکاری طلایی برخی مدل ها به صورت آبکاری مات ( ضد لک ) است . رنگ آمیزی الکترواستاتیک شیرآلات قهرمان در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود که هر دوی آن ها به صورت تلفیق با آبکاری طلایی می باشد . شرکت شیرآلات قهرمان , با استفاده از به روز ترین دستگاه های روز دنیا, محصولات خود را با بالاترین دقت و طول عمر بالا و هزینه ارزان و مناسب همه اقشار تولید و عرضه می کند .

خرید مغزی شیر مخلوط

مغزی شیر مخلوط از پر مصرف ترین قطعات شیرآلات می باشد که برای تولید انواع شیرآلات استفاده می شود مغزی شیر مخلوط جهت جلوگیری از خروج و هدر رفت آب می باشد. که انواع مختلفی دارد. مغزی شیر مخلوط زرد رنگ جهت شیرآلات کلاسیک قدیمی استفاده می شود و هرچه مغزی شیرمخلوط سنگین تر باشد کیفیت مغزی شیرآب بالاتر می باشد. نوع دیگری مغزی شیر مخلوط نیز می باشد که سرامیکی نام دارد. که مغزی سرامیکی همان مغزی نیم دور می باشد که فرق آن با مغزی شیر مخلوط در این است که برای بستن شیر آب فقط از نیم دور استفاده می شود و یک دور کامل نیاز ندارد.

مغزی شیر مخلوط تشکیل شده از: 1- پیچ یا میله که سر ان هزار خار شده است. 2- مهره اصلی یا بدنه مغزی شیر مخلوط که پیچ یا میله ی درون آن حرکت می کند. 3- اشپیل یا خار که میله را درون مغزی شیر مخلوط ثابت نگه می دارد. 4- واشر تخت لاستیکی 5- مهره ی محکم کننده ی واشر تخت می باشد.

بر روی مغزی شیر مخلوط تعدادی واشر سوار شده که اصلی ترین آنها واشر تخت لاستیکی می باشد ودر کف مغزی شیر مخلوط قرار دارد که جهت افزایش بیشتر استحکام و دوام این قسمت از جنس NBR ساخته می شود.

مغزی شیر مخلوط در انواع مختلفی تولید می شود که در زیر عنوان می شود:

  • مغزی شیر مخلوط 1/2
  • مغزی شیر مخلوط 3/8
  • مغزی شیر مخلوط برنجی 3/8 در 3/8
  • مغزی شیر مخلوط برنجی 1/2 در 3/8
  • مغزی شیر مخلوط برنجی 1/2 در 1/2
  • مغزی شیر مخلوط برنجی 1/2 در 3/4
  • مغزی شیر مخلوط برنجنی 3/4 در 3/4
  • خرید مغزی شیر مخلوط

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.