قیمت انواع مغزی شیرمخلوط

قیمت انواع مغزی شیر مخلوط

مغزی شیر مخلوط یکی از قطعات مورد مصرف در زمینه تاسیسات می باشد که که از قطعات اصلی شیرآلات کلاسیک می باشد که به منظور قطع و وصل کردن آب مورد استفاده قرار میگیرد.

مغزی شیر مخلوط از پر مصرف ترین قطعات شیرآلات می باشد که برای تولید انواع شیرآلات استفاده می شود مغزی شیر مخلوط جهت جلوگیری از خروج و هدر رفت آب می باشد. که انواع مختلفی دارد. مغزی شیر مخلوط زرد رنگ جهت شیرآلات کلاسیک قدیمی استفاده می شود و هرچه مغزی شیرمخلوط سنگین تر باشد کیفیت مغزی شیرآب بالاتر می باشد.

قیمت مغزی شیر مخلوط

مغزی شیر مخلوط معمولا دارای مدل های مختلفی می باشد که میتوان آنها را در سه دسته کلی (معمولی،پایه بلند و طرح آلمانی) قرار گرفته است. با به کار گیری از دستگاه های به روز PLCوCNS اتوماتیک و مواد اولیه مرغوب از جمله میلگرد برنجی با ترکیب شیمیایی استاندارد MS-80 که به دلیل تهیه شدن از روش اکستروژن دارای مولفه سلامتی می باشد و استفاده از گریس خوراکی مرغوب اهمیت ویژه ای به کیفیت و حفظ سلامتی محصولات به وجود می آید که رعایت هر قسمت از مطالب ذکر منجر به افزایش کیفیت و مرغوبیت محصول تولیدی می شود.

مغزی شیر مخلوط تشکیل شده از: 1- پیچ یا میله که سر ان هزار خار شده است. 2- مهره اصلی یا بدنه مغزی شیر مخلوط که پیچ یا میله ی درون آن حرکت می کند. 3- اشپیل یا خار که میله را درون مغزی شیر مخلوط ثابت نگه می دارد. 4- واشر تخت لاستیکی 5- مهره ی محکم کننده ی واشر تخت از عناصر تشکیل دهنده مغزی شیر مخلوط می باشد. که بیشترین فرشودگی در این قطعات مربوز به واشر تخت می باشد که به جهت افزایش کیفیت ایت قسمت از ماده NBRبرای تولید این واشر استفاده می شود و پیشنهاد می شود در صورتی که این قسمت دچار ایراد شد آن را تعویض نمایید زیرا باعث می شود که از بروز چکه از شیر مصرف جلوگیری شود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب  از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 5.2 درصد در ساخت این محصول می باشد. عدم استفاده از سرب و یا سرب با درصد بسیار کم سبب بهداشتی شدن این قطعات شده و از شکننده بودن آنها جلوگیری می نماید. زیرا وجود سرب با درصد بالا نه تنها برای سلامتی مضر می باشد بلکه مغزی حالتی ترد و شکننده پیدا می کند.

خرید مغزی شیر مخلوط

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.