لیست قیمت مغزی شیر مخلوط اهرمی

لیست قیمت مغزی شیر مخلوط اهرمی

شیرالات در انواع و اقسام مختلف تولید و راهی بازار می شوند.نقش شیرالات در زندگی امروزی به قدری است که در تمامی مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند.این قطع و وصل کننده ها که لفظ شیرالات را به وجود می اورند امروزه بازار داغی را به خود اختصاص داده اند.

شیرالات به طور کلی به دو دسته شیرالات بهداشتی و صنعتی تقسیم می شوند.شیرالات بهداشتی ان دسته از شیرالاتی هستند که در فرایند تولیدشان از الیاژ برنج استفاده می شود و همین الیاژ باعث می شود که از این شیرالات در مکان های مسکونی استفاده کنند زیرا الیاژ برنج سبب مقاوم بودن شیرالات در برار زنگ می شود در نیتجه موجب الودگی اب نمی شود.

شیرالات در انواع و اقسام مختلفی نظیر:شیرالات ساده، شیرالات اهرمی،شیرالات پدالی،و…تولید و عرضه بازار می شوند که در ادامه بیشتر  با انها اشنا می شویم.

خرید مغزی شیر مخلوط

شیرالات اهرمی نسبت به شیرالات ساده پیشرفته تر و کاربردی تر می باشند..این شیرالات به دو صورت ایستاده و دیواری تولید می شوند.شیرالات ایستاده گزینه مناسبی برای استفاده در سینک های ظرفشوری می باشند.و شیرالات دیواری بیشتر در حمام ها مورد استفاده قرار می گیرند.شیرالات اهرمی در برند های مختلفی راهی بازار می شوند.یکی از این برند های معروف، شیرالات اهرمی می باشد که در ادامه به شرح ان می پردازیم.

شیرآلات اهرمی شیرآلاتی هستند که به کمک حالت اهرمی باز و بسته می شوند. شیرآلات کارتریجی یا همان اهرمی بر خلاف شیرهای کلاسیک که دو دستگیره دارند تنها یک اهرم کنترل جریان آب دارند که با بالا بردن اهرم شیر آب باز و با پایین آوردن آن بسته می شود . چرخاندن اهرم به سمت چپ باعث گرم شدن آب و چرخاندن آن به سمت راست باعث سرد شدن آب می گردد. کارتریج ها در اندازه های 25، 35، 40 و 45 موجود می باشند و برای مثال خروجی آب در کاتریج 40 بیشتر از 35 می باشد.

ساختار کارتریج شیرآلات اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک پیچیده تر اند و از قطعات کوچک تری تشکیل شده اند.

نحوه کار کردن مغزی شیر اهرمی به این صورت می باشد که آب سرد و گرم تا بدنه شیر بالا آمده وارد مکانیزم دایورتر که زیر کارتریج قرار دارد می شوند بالای کارتریج تعدادی آب بند وجود دارد که مانع خروج آب از بالای کنترل اهرم می شود.

زمانیکه اهرم وسط قرار بگیرد کارتریج اجازه می دهد ک هر دو آب سرد و گرم به یک میزان در شیر جریان یابد.

قیمت مغزی شیر مخلوط

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.