شیر گازی سارا کارخانه شیر گازی سارا

آدرس کارخانه شیر گازی سارا

مجموعه سارا محصولاتی را طراحی و تولید کرده است که از نظر کیفیت در خور شما عزیزان باشد .

این مجموعه برای این که بتواند بهترین و کارآمدترین محصول را ارائه دهد چندین مورد مهم را سر لوحه کار خود قرار داده است که به آن ها اشاره می کنیم .

1 . دعوت از پرسنلی متخصص و متبحر .

2 . به کار گیری ماشین آلات مدرن و پیشرفته .

3 . استفده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه .

پس اگر شغلتان به لوله کشی و یا ساختمان سازی مربوط می شد بی شک با نام شیر گازی سارا آشنا هستید .

مجموعه سارا در تهران واقع شده است ، که به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت می تواند به راحتی سرویس دهی به دفاتر سایر شهر ها را انجام دهد .

امروزه با بالا رفتن قیمت ها هم چنان شرکت سارا در تلاش است که به تعهد خود که بر پایه ی کیفیت بالا و قیمت مناسب است بماند و رضایت مشتری های گرامی را کسب نماید .

تعریفی از شیر گازی سارا :

در محل های طراحی شده در سیستم های لوله کشی آب و گاز از شیر گازی استفاده می کنیم ، این شیر جریان سیال را به طور کامل قطع و یا وصل می نماید ، شکل و ساختمان این محصول بسیار ساده است و از سرعت عمل بالایی در کارکرد خود برخورد دار است ، در همین جهت امروزه شیر گازی بیشترین استفاده را در میان سایر شیر آلات دارا می باشد .

شاید با شنیدن نام شیر گازی این ذهنیت برای مخاطب به وجود بیاید که این محصول فقط برای لوله کشی گاز کارایی دارد اما باید بگوییم برای تمامی خطوط لوله کشی آب و گاز به کار برده می شود اما چون بیشترین مصرف را در سیستم لوله کشی گاز دارد نام آن را شیر گازی قرار داده اند .

کیفیت شیر گازی سارا :

بهترین مواد در تولید شیر آلات آلیاژ برنج می باشد چرا که از ویژگی های  منحصر به فردی بر خورد دار است ، آلیاژ برنج بیشترین مقاومت را در برابر ضربه ، خوردگی و زنگ زدگی دارد و می تواند در برابر فشار بالا و ضربه و چکش خواری بیشترین استحکام را از خود نشان دهد ، و مهم تر این که متریال برنج خاصیت ضد میکروبی دارد که برای آب آشامیدن بسیار مناسب می باشد .

اندازه های تولیدی شیر گازی سارا :

برای مصارف خانگی و صنعتی شیر گازی را با سایز های مختلفی طراحی می نمایند .

1 . شیر گازی 2/1 1 اینچ سارا

2 . شیر گازی 4/1 1 اینچ سارا

3 . شیر گازی 2/1 اینچ سارا

4 . شیر گازی 1 اینچ سارا

  1. شیر گازی 4/3 اینچ سارا

6 . شیر گازی 2 اینچ سارا

به طور معمول از سایز های کوچک برای مصارف خانگی و از سایز های بزرگتر برای مصارف صنعتی استفاده می نمایند .

دفتر فروش شیر گازی سارا :

به منظور راحتی حال خرید داران ، شرکت سارا دفاتر فروش خود را در سرتا سر کشور فعال کرده است تا شما متقاضیان محترم بتوانید با مراجعه به آن ها خرید مطمئنی و تضمینی را انجام دهید .

اما اگر می خواهید از جدید ترین قیمت شیر آلات شرکت سارا آگاه شوید به سایت این مجموعه رجوع کنید و در صورت نیاز با شماره های ثبت شده تماس بگیرید .

امیدوار هستیم با گفتن مطالب بالا در انتخاب شیر آلات  کمکی هرچند کوچک به شما کرده باشیم .

کارخانه شیر گازی سارا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.