نمایندگی شیر گازی سارا آدرس نمایندگی شیر گازی سارا

نمایندگی شیر گازی سارا

در این مقاله قصد داریم شما را با محصولات شرکت سارا آشنا کنیم و بگوییم چرا انتخاب محصولات شرکت سارا می تواند گزینه ی  درستی باشد .

محاسن شرکت گازی سارا :

1 . مجموعه ی سارا محصولات خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید .

2 . استفاده از بروز ترین و مجهزترین دستگاه های پیشرفته در تولید شیر آلات .

3 . شرکت سارا برای انتخاب نیرو های انسانی در بخش های مختلف تولیدی حساسیت بالایی خرج داده است و همیشه سعی نموده افراد با صلاحیت بالا و کار بلد را انتخاب نماید .

4 . شرکت سارا با بهترین و راحت ترین شکل ممکن محصولات خود به دست مشتری های عزیز می رساند چرا که مهم ترین بخش در تولیدات یک شرکت برای ممتاز بودن بخش آماده سازی و پخش محصول می باشد .

راهکار شرکت سارا در تولید شیر گازی با کیفیت چیست ؟

آلیاژ برنج از نمونه های برتر مواد اولیه در تولید شیر آلات می باشد که شرکت سارا تمامی محصولات خود را بر مبنای آلیاژ برنج تولید می نماید .

متریال برنج از مس و روی می باشد که ترکیب آن ها بهترین نوع مواد را به جود می آورند .

تعریف کلی از شیر گازی سارا :

شیر گازی در دسته ی شیر توپی قرار دارد که وظیفه ی قطع و وصل کردن جریان سیال را بر عهده دارد ، این شیر به دلیل ساختار ساده و استفاده آسان بیشترین کاربرد را در خطوط لوله کشی آب و گاز دارد .

ممکن است تصور کنید که با توجه به نام شیر گازی فقط برای مصارف لوله کشی گاز به کار برده می شود اما باید بدانید که در تمام خطوط لوله کشی آب استفاده از آن بلا مانع است ، اما چون بیشترین مصرف را در سیستم لوله کشی گاز دارد با نام شیر گازی شناخته شده است .

ویژگی های شیر گازی ساارا :

. مقاوم در برابر ضربه و چکش خواری .

. ضد خوردگی و زنگ زدگی .

. تحمل فشار کاری تا 1000 بار .

. تحمل دمای 20- تا 100+ درجه سانتی گراد .

. استفاده آسان و سهولت در نصب .

موارد استفاده از شیر گازی سارا :

در خطوط آب بیاری ، مصارف خانگی ، مصارف تاسساتی ، لوله کشی گاز و … کار برد دارد

نمایندگی شیر گازی سارا

سایز های مختلف شیر گازی سارا :

شیرگازی 2/1 اینچ ، شیر گازی 2/1 1 اینچ ، شیر گازی 4/1 1 لینچ ، شیر گازی 1 اینچ ، شیر گازی 4/3 اینچ ، شیر گازی 2 اینچ .

با توجه به این که از شیر گازی می خواهیم در چه مواردی استفاده کنینم سایز متناسب با لوله را انتخاب می نماییم که معمولا برای مصارف خانگی از سایز های کوچک و برای مصارف صنعتی از سایز های یزرگ تر استفاده می کنیم .

نماینئگی شیر گازی سارا :

همان طور که گفتیم مجموعه ی سارا برای راحتی حال خرید داران محترم تلاش های زیادی نموده است که  از جمله آن ها می توان به وجود نمایندگی ای فروش شیر گازی سارا و هم چنین سایر محصولات تولیدی  در سرتاسر کشور اشاره کرد .

هم چنین با خرید آنلاین نیز می توانید به محصولات سارا دسترسی پیدا کنید کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و تمامی قیمت های شیر آلات را در آن مشاهده نماید .

اگر سوالی در ذهن داشتید و نیاز بود که با مشاورین فروش شیر گازی صحبت کنید می توانید با شماره های ثبت شده در این سایت تماس حاصل رزمایید .

مسئولین فروش این مجموعه همه روزه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند .

 

 

 

.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.