شیر گازی سارا قیمت شیر گازی سارا قیمت فروش

اگر به دنبال خرید شیر آلات با کیفیت هستید به شما پیشنهاد می کنیم راجع به شرکت تولیدی سارا تحقیقاتی را انجام دهید .

گروه صنعتی سارا با دارا بودن پیشینه و سابقه طولانی در زمینه ساخت شیر آلات همواره در تلاش بوده تا با بالا نگه داشتن کیفیت ، نازل ترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر بگیرد به همین دلیل از برند های محبوب در بین همگان به شمار می آید و رضایت مشتری های عزیز را برای همیشه به دنبال دارد .

مجموعه سارا برای این که بهترین محصول را ارئه دهد تمام راه های تولیدی را مورد بررسی قرار داده است که مهم ترین آن ها کسب تجارب مختلف در تولیدات خود می باشد .

وقتی تجربه و علم با هم به کار گرفته شود پس خیالمان راحت می شود که می توانیم با انتخاب شیر گازی سارا خرید مطمئنی را انجام دهیم .

دستگاه های مدرن و پیشرفته و استفاده از نیروهای متبحر و باتجربه و همچنین به کارگیری بهترین نوع مواد اولیه دست به دست هم داده اند تا نام شیر آلات سارا به عنوان برند برتر و معتبر معرفی شوند .

با توجه به مطالب گفته شده به این اطمینان می رسیم که خروجی تولید یر آلات شرکت سارا تایید شده و از نظر کیفیت قابل قبول است .

یکی از محصولات تولید شده در شرکت سارا تولید شیر گازی می باشد ، این شیر وظیفه قطع و وصل کردن جریان سیالات را بر عهده دارد .

شیر گازی برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد اما چون بیشترین مصرف را در سیستم لوله کشی گاز دارد با این نام شناخته شده است .

استفاده از شیر گازی چگونه است ؟

طرز کار این شیر به این شکل است که یک عدد توپ در درون شیر جایگذاری شده است و یک عدد اهرم بر روی بدنه نصب گردیده که هرگاه این اهرم را به صورت قائم بچرخانیم توپ  کنار رفته و خروجی گاز باز می شود .

و هرگاه که دسته را در جهت مخالف لوله بچرخانیم توپ در مسیر قرار گرفته و گاز قطع می شود .

روی شیر گازی دو علامت با نام  Sو O وجود دارد حال این علامت ها به چه معنا هستند ؟

S : به معنای باز بودن شیر است .

O : به معنای بسته بودن شیراست .

قیمت شیرگازی سارا

کیفیت شیر گازی سارا :

شرکت سارا محصولات خود را تماما از برنج تولید می کند برنج که ترکیب روی و مس می باشد از مزایای زیادی بر خورد دار می باشد و می تواند در برابر ضربه ، چکش خواری ، فشار بالا ، خوردگی ، زنگ زدگی  مقاومت بسیاری از خود نشان دهد و هم چنین این آلیاژ ضد میکروب بوده و می تواند دما تا 20+ و 100- را به راحتی تحمل نماید .

اما نکته مهم در تولید برنج این است که از درصد پایینی سرب استفاده می کنند  به همین دلیل در لوله کشی آب از سالم ماندن آب آشامیدنی خیالمان راحت است .

سایز شیر گازی سارا :

1 . شیر گازی 2/1 1 اینچ سارا

2 . شیر گازی 2/1 اینچ سارا

3 . شیر گازی 4/3 اینچ سارا

4 . شیر گازی 4/1 1 اینچ سارا

5 .  شیر گازی 2 اینچ سارا

قیمت شیر گازی سارا :

برای کسب اطلاعات از قیمت محصولات سارا می توانید به سایت طراحی شده توسط این مجموعه مراجعه نمایید و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در صورت نیاز با شماره هایی که نوشته شده تماس بگیرد ، این مجموعه همه روزه پالسخگوی شما عزیزان می باشند .

با آرزوی سلامتی برا شما .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.