مغزی شیر مخلوط سیلور

سیلور یکی از برندهای معروف در تولید شیرآلات بهداشتی و قطعات مورد استفاده در این اقلام می باشد که توانسته است در مدت زمان حضور خود توانسته است به خوبی در بازارهای داخلی کشور بدرخشد و این تنها به دلیل تلاشهای شبانه روزی مدیران و کارکنان مجرب و کارآزموده این واحد تولیدی می باشد که ماه عسل آن تولید شیرآلات و قطعات وابسته با کیفیت بالا و رقابتی شده است که در کنار این مهم توانسته است محصولات سیلور در کنار بالا بودن کیفیت از قیمت بهتری نسبت به سایر محصولات مشابه داشته باشد و این خود امتیاز دیگری است که توانسته است این واحد تولیدی کسب نماید.

قیمت مغزی شیر مخلوط

مغزی شیر مخلوط قطعه ای مکانیکی برای کنترل جریان سیال مختلف می باشد که در انواع شیرهای مخلوط نصب می شود . مغزی شیر سبب چرخش شیر مخلوط به سمت چپ یا راست شده است و به این ترتیب باعث قطع و وصل شدن جریان سیال می شود . جنس مغزی شیر مخلوط عمدتا از جنس برنج است و به دلیل جلوگیری از تجمع رسوبات مختلف این فلز انتخاب شده است . همچنین برنجی بودن مغزی این شیر مخلوط سیلور , باعث می شود تادر مقابل رطوبت و  سختی آب های سنگی مقاومت فیزیکی و شیمایی بالایی داشته باشد . استفاده از مغزی های شیر مخلوط سیلور, با کیفیت و استاندارد باعث باز و بسته شدن راحت شیر بدون وجود هیچ گونه فشاری  می شود .و از چکه کردن و اصراف جریان سیال به طو چشم گیی جلوگیری می کند . مغزی شیر مخلوط سیلور از مواد اولیه با کیفیت و با استانداد تولید و به خریداران ارائه شده است و از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 2/5 درصد ساخته شده است . عدم استفاده از سرب و یا سرب با درصد بسیارکم باعث بهداشتی شدن این قطعات می شود و همچنین از شکننده بودن آن جلوگیری می کند . زیرا وجود سرب با درصد بالا نه تنها برای سلامتی مضر است بلکه مغزی شکننده می شود . بیرینگ ها و اورینگ های به کار رفته در مغزی شیر مخلوط سیلور از مواد  درجه یک NBR تشکیل شده است که مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی داد , به عنوان مثال : قطعات پلیمری بیرینگ  و اورینگ در برابر وغن , مواد نفتی , گریس و دماهای بالا بسیار مقاوم است . جنس مغزی شیر مخلوط علاوه بر بنجی بودن در بعضی موارد از جنس استنلس استیل نیز است که از استنلس استیل 304و 316 تولید و ساخته شده است . این مغزی ها در برابر اکسایش , خوردگی اسیدی و خوردگی بازی از مقاومت بالایی برخوردار هستند .

از دیگر امتیازات محصول تولیدی سیلور قابلیت نصب این مغزی ها در شیرآلات کلاسیک اعم از پایه بلند و کوتاه می باشد که حتی در موقع نصب نیازی به استفاده از نوار تفلون نیز نمی باشد.

خرید مغزی شیر مخلوط

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.