مغزی شیر مخلوط قهرمان

 

شیر آلات قهرمانی یکی از شرکت های معتبری است که با بیش از40سال سابقه , فعالیت خود را در اردبیل ,  با تولید لوازم و تجهیزات حمام وشیرآلات الکترونیکی وبیمارستانی, شیرآلات روشویی , شیرآلات سینک , شیرآلات دوش , شیرآلات روشویی و… شروع کرده است . این شرکت معتبر دارای استاندارد های بین المللی می باشد و با کشورهایی از جمله آلمان در تولید این محصولات رقابت و محصولات خود را به بیش از 30کشور جهان صادر می کند . شرکت قهرمان , محصولات خود را با 5سال گارانتی و 15سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. شیرآلات قهرمان به دوصورت آبکاری و رنگ الکترواستاتیک ساخته می شود . در آبکاری طلایی برخی مدل ها به صورت آبکاری مات (ضد لک ) است . رنگ آمیزی الکترواستاتیک شیرآلات قهرمان در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود که هر دوی آن ها به صورت تلفیق با آبکاری طلایی می باشد .

مغزی شیر مخلوط قهرمان

گروه تولیدی قهرمان به عنوان یکی از تولید کنندگتن مطرح کشور در زمینه تولیدات شیرآلات برای تکمیل سبد تولیدی خود مشغول به تولید مغزی شیر مخلوط در کنار تولیدات فرائان خود نموده است که همچون دیگر تولیدات این تولیدی به نام از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد و توانسته است که رضایت مشتریان خود را همچنان کسب نماید. گروه تولیدی قهرمان با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های تمام اتوماتیک از جمله CNCدر تولید توانسته است پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در سراسر ایران و کشورهای همسایه گردد.مغزی شیر مخلوط در سرویس هایی که دارای لوله های آب سرد و آب گرم می باشند متصل می شوند.طرز کار این نوع شیر تقریباٌ مشابه شیرهای ساده است با این تفاوت که آب سرد و آب گرم پس از عبور از شیر مغزی مخلوط در محفظه شیر با یکدیگر مخلوط شده و از علم شیر خارج می شود.

مغزی شیر مخلوط استاندارد سومکث مجموعه ای از قطعات ظریف می باشد که با عملیات دقیق ماشینکاری و تراشکاری از شمش برنج با آلیاژ MS-58 تولید می گردد و مجهز به واشر نشیمن و اورینگ لاستیکی از جنس NBR مقاوم در برابر حرارت و ساییدگی می باشد. مغزی شیر مخلوط قهرمان با استفاده از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 5.2 درصد تولید شده است که علاوه بر افزایش کیفیت در این محصول از خطرات زیانبار وجود سرب  برای سلامتی انسان جلوگیری می نماید زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت.همینطور قطعات لاستیکی به کار رفته در مغزی های شیر این مجموعه نظیر بیرینگ و اورینگ ها از مواد درجه یک NBR می باشد که نسبت به روغن و گریس و مواد نفتی و تغییرات شدید دما مقاوم هستند. از مغزی شیر مخلوط برای شیرظرفشویی، شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر حمام و به عنوان مغزی مغزی در داخل شیرآلاتی که کاربردهای مشابه موارد ذکر شده را دارند استفاده می شود.

خرید مغزی شیر مخلوط

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.