قیمت چسب تانگیت هنکل

قیمت چسب تانگیت هنکل

چسب پی وی سی در صنف لوله و اتصالات پلیمری رایج است. این چسب که به چسب پلیکا نیز معروف است جهت اتصال لوله های پولیکا مورد استفاده قرار می گیرد.چسب پی وی  سی تانگیت هنکل نوعی چسب با ساختار پلیمری می باشد. در واقع رشته های پلیمری به کمک کووالانسی مجموعه ای واحد به نام چسب را تشکیل می دهند. چسب های پی وی سی یا چسب آب بندی لوله در ساختار خود علاوه بر پلیمر های پلاستیک، غلظت دهنده ها و پایدار کننده نیز دارند. یکنواخت و ویسکوز بودن ساختار چسب معیار برای استاندارد بودن آن می باشد.

خرید چسب تانگیت هنکل

چسب های پی وی سی تانگیت هنکل یک جوش سرد میان اتصالات پدید می آورند و این امر به دلیل ماهیت ساختاری این چسب است. در ساخت چسب پی وی سی چندین حلال استفاده می شود که هر یک قدرت و سرعت تبخیر متفاوتی با هم دارند. هنگام اتصال لوله ها با اعمال چسب پولیکا محل اتصال توسط چسب ذوب می شود. در این نقطه یک جوش سرد به وجود آمده و اتصال را یکپارچه می کند.به دلیل مکانیزم عملکرد این چسب نمی توان برای لوله های ضعیف و نازک از آن استفاده نمود چرا که ممکن است کل لوله طی فرآیند حل شده و از بین برود.

به دلیل اینکه استفاده از چسب های پی وی سی اتصالی مطلوب میان لوله ها پدید می آورد روشی استاندارد به شمار می رود. علاوه بر ایجاد اتصال قوی می توان مزایای دیگر را نیز برای این محصول در نظر گرفت:

مقاومت در برابر رطوبت و آب

آب بندی لوله ها

پایداری در برابر محیط اسیدی

مقرون به صرفه بودن

استفاده آسان و کم هزینه

دامنه کاربرد گسترده و وسیع

 

مزایای چسب تانگیت هنکل:

مقاومت در برابر رطوبت

قدرت چسبندگی عالی

ماندگاری طولانی

مقاوم در برابر حرارت و ….

جهت استفاده از چسب تانگیت هنکل می بایست مراحل ذیل را گام به گام ادامه داد تا به نتیجه ای مطلوب رسید.

پس از برش یکنواخت دو لوله جهت چسبندگی بهتر با یک سنباده سخت سطح لوله را صاف کنید. قبل از چسباندن محل دقیق اتصال را علامت گذاری کنید. چسب پی وی سی را به هر دو سطح اعمال نمائید. مدت 15 تا 20 ثانیه فرصت دارید هر دو لوله را در جایگاه درست قرار دهید. پس از گذشت این مدت زمان، جوش اولیه ایجاد خواهد شد.

پس از 5 دقیقه اتصال محکم خواهد شد.

قیمت چسب تانگیت هنکل

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.