نمایندگی چسب تانگیت

نمایندگی چسب تانگیت

لوله های پی وی سی به گونه ای فرمول بندی می شوند تا استحکام کششی بلند مدت بالایی داشته باشند. حداقل استحکام مورد نیاز که در طراحی لوله های تحت فشار به کار می رود برای لوله های پی وی سی در حدود دو برابر بیشتر از مقادیر متناظر دیگی لوله های پلاستیکی نظیر پلی اتیلن است. به همین دلیل هم ضخامت لوله های پی وی سی نسبت به سایر لوله های پلاستیکی کمتر بوده و در نهایت وزن کمتری نیز دارد. که این مسئله مزیت مهمی محسوب می شود که در مورد این موضوع باید دقت شود که چسب پولیکا نیز به عنوان یک ماده جوش دهنده باید از مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد که چسب تانگیت هنکل این امتیاز را دارد و در ادامه مطلب سعی داریم که ویژگیهایی که لوله های پی وی سی دارند را توضیح دهیم تا با این مورد آشنا شویم که چسب تانگیت هنکل باید در برابر چه مواردی از مقاومت خوبی باید برخوردار باشد تا اینکه ویژگیهای مطلوب لوله و اتصالات پی وی سی را در محل های اتصال به یکدیگر از بین نبرد.

فروش چسب تانگیت هنکل

استحکام بالای پی وی سی باعث حداقل شدن ضخامت و سبکی این لوله ها می گردد. لوله های پی وی سی مزیت سبکی چشمگیری دارند که جنبه ایمنی مهمی محسوب می شود. امکان حمل و نقل آسان، آسیب های کاری را به حداقل رسانده و نصب و حمل و نقل ارزان تر را تسهیل می کند. یک فرد می تواند به راحتی دو لوله ی 6 متری با اندازه 110 را حمل کند ولی تنها قادر است کمتر از 5/1 متر لوله 110 آهنی را با همان نیرو حمل کند.

یک مزیت مهم برای هر لوله آب بندی اتصالات آن است. لوله های پی وی سی با عمق دخول بالا و سیستم اتصال اورینگی توانسته است از طریق همین مزیت بسیاری از محصولات سنتی را کنار بزند. در ضمن در فضای بین هم پوشانی بین دو اتصال و یا لوله را با لایه ای از چسب تانگیت هنکل پر می شود که علاوه بر ادغام دو اتصال به یکدیگر باعث می شود فضای بین کاملاٌ توسط مواد حل شده از لوله و مواد داخلی چسب پر شود و از نشت کوچکترین ذره ای از مایعات جلوگیری به عمل آید.

لوله های پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خراش از خود نشان می دهند. ثابت شده است که لوله های پی وی سی دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله های فلزی، سیمانی و سوفالی در برابر انتقال مواد دوغابی دارند. لذا لازم است در این بخش ذکر شود که چسب تانگیت از طول عمر بالایی برخوردار می باشد که دوباره یک امتیاز در برابر ایرادات احتمالی در قسمت واصله ها می باشد که با این مورد کاملاٌ حل می شود.

خرید چسب پی وی سی تانگیت

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.