نمایندگی چسب تانگیت هنکل

نمایندگی چسب تانگیت هنکل

چسب پی وی سی که به عنوان چسب یو پی وی سی فشاور قوی جهت چسباندن لوله های انتقال آب و فاضلاب در تاسیسات صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب در بالاترین حد کیفیت تولید می شود که از مهمترین ویژگیهای آن می توان به چسبندگی و تحمل فشارهای مختلف ر شرایط مختلف اشاره نمود. یکی از تولید کنندگان مطرح این چسب در ایران چسب با نام تجاری تانگیت می باشد که توسط شرکت هنکل تحت لیسانس هنکل آلمان است در استان قزوین تولید می شود که در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می گردد.

ترکیبات تشکیل دهنده چسب تانگیت هنکل تترا هیدروفوران، متیل اتیل کتون، سیکلو هگزانون و یو پی وی سی می باشد که مواد پایه این چسب هستند و ویسکوزیته این چسب در محدوده 6000 تا 7500 میلی پاسکال بر ثانیه می باشد و دارای 0.95 گرم در سانتی متر مکعب چگالی می باشد که می توان از این چسب در محدوده دمایی 0 تا 60 درجه سانتی گراد استفاده کرد این چسب مقاومت شیمیایی خوبی در مقابل اسید های غیر ارگانیک دارد.

قیمت چسب تانگیت هنکل

جهت نگهداری از این چسب نیاز است که در دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود و تاریخ انقضاء این چسب از تاریخ تولیدش به مدت 18 ماه در صورت نگهداری در دمای 20 درجه می باشد.

تولوئن (متیل بنزن یا فنیل متان) مایعی صاف و نا محلول در آب با بویی شبیه بوی تینر های رنگ معمولی است. تولوئن از گروه ترکیبات آروماتیک است و به عنوان یک ماده اولیه و همچنین حلال شیمیایی کاربرد دارد. با توجه به قیمت کم تولوئن از آن به طور وسیع در تولید چسب استفاده می شود. تولوئن ماده سمی بوده و غلظت های کم تا متوسط آن سبب موارد زیر می گردد:

خستگی، ضعف، سرگیجه، بی خوابی، کم اشتهایی، رفتار نا متعادل، نقصان حافظه، کم شدن دید و شنوایی، سرفه و تنگی نفس، آسیب جدی به کلیه، کبد و خون، تحریک سیستم تنفسی و التهاب ریوی و تاثیر منفی بر روی سیستم قلبی عروقی

بیشترین تاثیرات تولوئن بر روی سیستم عصبی مرکزی مغز انسان و حیوانات می باشد. تولوئن به وسیله اختلال در سیستم تنفسی باعث آریتمی قلبی شده و حتی این عارضه باعث مرگ می شود. به طور کلی اکثر عوارض ناشی از تماس با تولوئن مانند بی خوابی، سرگیجه، در اثر قطع تماس از بین می رود ولی تماس مستمر باعث ایجاد اختلالات دایمی می گردد.

موارد فوق با از بین رفتن حضور تولوئن کم می شوند.

از آنجایی که شرکت هنکل به سلامت مصرف کننه اهمیت بسیاری می دهد، به عنوان یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان چسب فاقد حلال مضر تولوئن در ایران فعالیت می نماید و باعث شده است که محصولات خود از مضرات حلال مضر تولوئن بر طرف شده باشد و به جهت ایمنی و سلامت در کار با این محصول بسیار بالا رفته است.

خرید چسب تانگیت هنکل

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.