نوارتفون دنا زرد|قیمت نوارتفلون دنا

نوار تفلون دنا زرد

متن پیش رو در مورد یکی از ابزارهای ضروری و مهم در زمینه ی لوله کشی و تاسیسات یعنی نوار تفلون نوشته شده است. با توجه به اهمیت این محصول و کاربرد آن لازم است حتما آن را از یک برند با کیفیت مانند دنا انتخاب کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
با ما همراه باشید تا کاربرد، ویژگی ها و خصوصیات نوار تفلون دنا زرد را مورد بررسی قرار دهیم.

توضیح نوار تفلون

این محصول از ماده ای به نام تترا فلوئورو اتیلن ساخته می شود. به طور کلی می توان آن را نوارهایی بسیار نرم و لطیف دانست که ضخامت خیلی کمی دارند.
کار اصلی نوار تفلون آب بند کردن انواع لوله کشی گاز و مایع است و برای تمام اتصالات مانند دنده ای، درزدار، بدون درز و … کاربرد دارد.
در صورت استفاده از نوار تفلون با کیفیت دنا می توانید خاطر جمع باشید که تا سالیان طولانی، اتصالات لوله کشی شما نشتی نخواهند داشت و به درستی کار می کنند.
در ادامه به طور کامل مزایای محصولات دنا را شرح خواهیم داد.

مجموعه ی دنا

در هر مجموعه ی تولیدی پارامترهای مختلفی وجود دارد که به تولید محصولی خوب و با کیفیت کمک می کند. از این موارد می توان به شیوه ی مدیریتی اشاره کرد.
در مجموعه ی دنا تمامی بخش ها به دست افرادی متخصص و کار آزموده اداره می شوند، به همین دلیل کارها بر طبق استاندارد ترین متد روز دنیا پیش می روند، همچنین در تولید محصولات از بهترین و مرغوب ترین مواد استفاده می شود تا محصول نهایی رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.
نوار تفلون دنا زرد و سایر محصولات این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی هستند که این ویژگی خود گواهی بر تمام نکات گفته شده در مورد این مجموعه خواهد بود.
در کنار تمام ویژگی های گفته شده، قیمت مناسب و شبکه ی توزیع گسترده هم دلایلی بر محبوبیت محصولات دنا هستند.
استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های پیشرفته یکی دیگر از پارامترهای رسیدن به محصولات با کیفیت دنا است.

برای ورود به لیست قیمت نوار تفلون دنا کلیک کنید.

طرز استفاده از نوار تفلون

افراد با صلاحیت باید این محصول را به شکل مناسب در قسمت رزوه شده ی لوله بپیچند و به این شکل از ایجاد نشتی در محل جلوگیری به عمل آورند. اگر میزان استفاده از نوار تفلون کم باشد نشتی رخ خواهد داد و اگر زیاد باشد نوار دچار سایش می شود.

مزایای نوار تفلون دنا

با انتخاب نوار تفلون از برند مورد اعتماد دنا می تواند خیال خودتان را از بابت آب بندی قوی تا سالیان طولانی راحت کنید. در ادامه به چند مورد از مزایای این برند اشاره می کنیم.

مزایا

    مقاومت و دوام بسیار بالا که به علت استفاده از متریال مرغوب به دست می آید.
    مقاومت در برابر دمای بالا و پایین، که امکان استفاده در لوله کشی گرم و سرد را می دهد.
    مقاومت در برابر سایش، که به طول عمر بالای لوله کشی کمک می کند.
    کیفیت بالا، که باعث مقاومت بالای آن می شود.
    عایق بودن، که باعث می شود آب از آن عبور نکند.
    کاربرد راحت، که توضیحات آن را بیشتر ارائه کردیم.

نوار تفلون زرد

نوار تفلون در رنگ های زرد، آبی، صورتی و … تولید می شود و هر کدام از این رنگ ها خصوصیات خاص خود را دارند. به عنوان مثال برای آب بندی اتصالات لوله کشی حاوی مواد خورنده باید از نواری استفاده کنیم که در برابر خورندگی مقاومت بالایی داشته باشد.
نوار تفلون دنا زرد در سایزهای از 2/1 تا 2 اینچ تولید و عرضه می گردد و بیشترین کاربردی که دارد استفاده از آن در لوله کشی گاز است.
نوار تفلون زرد دنا قیمت بسیار مناسبی دارد و در گروه نوارهای اقتصادی قرار می گیرد.

ابعاد نوار تفلون زرد

این نوار در سایز 0.075میلیمتر ضخامت، 12 میلیمتر پهنا و 10 متر طول تولید می گردد.

خرید نوار تفلون زرد

همان طور که در بالا اشاره کردیم مجموعه ی دنا شبکه ی توزیع گسترده ای دارد و به منظور دسترسی راحت خریداران، محصولات خود را به دو روش آنلاین و حضوری ارائه می دهد.
برای اطلاع بیشتر از مشخصات نوار تفلون دنا زرد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

از اینکه تا پایان با ما همراه بودید، سپاسگزاریم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.