نوار تفلون نیتکو

نوار تفلون نیتکو

نوار تفلون که از جنس پلی تترا فلوئور اتیلن می باشد که با حروف اختصاری PTFEنوشته می شود جهت آب بندی انواع لوله فلزی و غیر فلزی در دما ها و مکانهای مختلف استفاده می شود. این ماده که در قسمتهای مختلف صنایع از آن استفاده می شود دارای خواص ویژه ای می باشد که می توان از آن جمله به موراد زیر اشاره کنیم:

خرید نوار تفلون نیتکو

مقاومت در برابر ضربه، که این خاصیت باعث شده است در قسمتهای مختلف ماشین آلات و ابزار که در معرض ضربه می باشد از این ماده استفاده شود که حالت پلاستیک خود را از دست ندهد.

مقاومت در برابر استحکاک، از این خاصیت ویژه این ماده برای پوشش بسیاری از بلبرینگ ها در صنایع مختلف استفاده می شود که علاوه بر جلوه دادن به محصول باعث می شود در دراز مدت اتفاقی برای بلبرینگ به وجود نیاید و در حرکت های متوالی ابعاد خود را از دست ندهد و یا اینکه قسمتی از آن کنده نشود و در ضمن باعث نرمی و روانی در حرکت گردد.

مقاومت در برابر حرارت، این گزینه باعث شده است که بتوان از این ماده برای آب بندی اتصالات و لوله های فلزی و غیر فلزی در محیط های گرم استفاده کرد و از بروز هرگونه نشتی در امان بود.

مقاومت در برابر تاثیرات محیطی و سیالات، این ماده در برابر اثرات منفی اشعه ی UVو رطوبت موجود در هوا و همینطور موادی که باعث اکسید شدن می شود مقاومت بسیار مطلوبی دارد به گونه ای که می توان گفت این عوامل هیچ تاثیری بر روی این ماده نمی گذارد و می توان از نوار تفلون به راحتی در مقابل سیال های مختلف استفاده کرد.

نوار تفلون نیتکو تمام مشخصاتی که در مورد آن گفته شد را دارا می باشد و یک گزینه بسیار مناسب جهت آب بندی تمام لوله و اتصالات دنده ای می باشد و می توان در هنگام خرید بسته به نیاز از انواع مدل های آن استفاده کرد.

از جمله محصولات نیتکو نوار تفلون نیتکو می باشد که در رنگ بندی و بسته بندی های مختلف تولید می شود که بتوان به راحتی تفاوت بین آنها را شناسایی کرد

فروش نوار تفلون نیتکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.