کاربرد نوار تفلون سیتکو

نوار تفلون سیتکو

برند سیتکو یکی تولید کنندگان چینی می باشد که در زمینه های مختلف صنعت تاسیسات ایران شناخته شده می باشد به نحوی که این گروه صنعتی در زمینه های مختلف لوله و اتصالات گالوانیزه، انواع شیرآلات بهداشتی و صنعتی و همینطور لوازم تکمیل صنعت تاسیسات فعالیت می نماید و به دلیل بالا بودن کیفیت محصولات و قیمت مناسب از بازار خوبی برخوردار می باشد. یکی از لوازم تکمیلی که توسط گروه صنعتی سیتکو تولید می شود نوار تفلون می باشد که در انواع مختلف توسط این تولیدی ساخته می شود.

خرید نوار تفلون سیتکو

نوار چسب تفلون یا نوار آب بندی جهت آب بندی کردن انواع لوله و اتصالات فلزی و غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار چسب که از جنس پلی تترا فلونور اتیلن می باشد که با حروف اختصاری PTFE معرفی می شود ترکیب و ساخته می شود که در ضخامت های مختلف در صنعت از آن استفاده می شود و از ویژگیهای این ماده استحکام بالا، مقاومت بالا در برابر انواع ضربه های مکانیکی، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، اسیدها و چربی ها می باشد که باعث شده است به دلیل برخورداری از این ویژگیهای بسیار مهم در قسمت های مختلف به تنهایی و یا با در کنار قرار گرفتن انواع فلزات و حتی در قسمتهای مختلفی در کنار انواع چرخ دنده ها و بلبرینگ ها قرار بگیرد. از این رو باعث شده به خاطر کاربرد هایی مختلفی که می توان از این ماده انجام داد مورد توجه و شناخت بیشتر در بین صنعت گران برای کاربردهای دیگر انجام شود. در این راستا مد زیادی است که از نوار نازک شده این ماده پلاستیکی که ضخامت آن در حدود 0.075 میلی متر می باشد جهت آب بندی انواع وسایل و تاسیسات استفاده می شود.

نوار تفلون سیتکو به ضخامت 0.075 میلی متر و عرض 12 میلی متر و طول 10 متر تولید می شود که به در رول قرار می گیرد و در بسته های کوچک 10 تایی بسته بندی می گردد. نوار تفلون سیتکو دارای تاییدیه ISO 9001 می باشد. از این نوار تفلون می توان برای آب بندی انواع مهره ماسوره، مغزی، بوشن، تبدیل و زانویی گالوانیزه و برنجی استفاده کرد و به دلیل مقاومت در برابر حرارت می توان این اتصالات را در قسمت های مختلف سیستم گرمایش مرکزی به کار برد و سالیان سال از عدم نشتی آن اطمینان داشت.

قیمت نوار تفلون سیتکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.