قیمت چسب تارگت رازی

قیمت چسب تارگت رازی

شرکت شیمیایی رازی در زمینه تولید انواع چسب با کاربریهای عومی و تخصصی فعالیت مینماید که یکی از تولیدات این شرکت شیمیایی چسب تارگت رازی می باشد که جهت چسباندن لوله و اتصالات پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب لوله پلیکا رازی یکی از بهترین گزینه ها برای چسباندن لوله های پولیکه می باشد که در سایزهای مختلف بسته به نیاز مصرف کننده تولید می شود که می توان در این زمینه به چسب تارگت پمادی رازی و چسب قوطی رازی اشاره کنیم.

خرید چسب تارگت

به دلیل قابل اشتعال بودن چسب تارگت رازی در موقع استفاده از کشیدن سیگار و ایجاد آتش و جرقه جداٌ خودداری نمایید. در صورت تماس چسب پی وی سی تارگت با چشم سریعاٌ چشم ها را با آب بشویید و به پزشک مراجعه کنید.

چسب پولیکا یکی از چسب هاب قوی با قدرت چسبندگی و هم جوشی بسیار بالا می باشد که برای چسباندن قطعات لوله های فاضلاب و قطعات پلاستیکی و سایر اتصالات فاضلابی به کار گرفته می شود. این چسب ترکیبی از پایدار کننده ها، غلظت دهنده ها و پلیمرهای پلاستیکی می باشد که در مخلوطی از حلال ها حل شده اند. این چسب ها از جنس پی وی سی سخت بوده و ضد آب و رطوبت می باشند. چسب پلیکا در انواع پلیکای تارگت و پلیکای معمولی عرضه می شود. چسب تارگت دارای کشسانی و قدرت چسبندگی قوی تر بوده و همچنین در سریع ترین زمان ممکن عمل می کند. این چسب ها به نصب بهتر لوله های پولیکا کمک زیادی کرده و از نشتی و تخریب لوله ها جلوگیری به عمل می آورد. چسب هایی که برای اتصال لوله های پولیکا به کار برده می شوند باید نسبت به مواد شیمیایی و مواد خرنده حرارت های بالا مقاوم باشند و پتانسیل ترک خوردگی بسیار پایینی داشته باشند. به همین سبب چسب پولیکا با کیفیت و استاندارد بالا تولید شده که علاوه بر قدرت بالای چسبندگی ویژگیهای بیان شده را دارا می باشد.

خرید چسب تارگت رازی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.