چسب تارگت ربعی رازی

چسب تارگت ربعی

چسب تارگت یکی از محصولات متنوع شرکت شیمیایی رازی می باشد که به صورت تخصصی برای مصارف پولیکا و پی وی سی ساخته شده است که به دلیل داشتن کیفیت بالا و شرایط مطلوب مورد رضایت بالای مصرف کنندگان قرار گرفته است و توانسته است استاندارد های لازم را کسب نماید و دارای نشان استاندارد از سازمان استاندارد ملی ایران می باشد. تنوع گستردگی تولیدات و حجم انبوه تولیدات شرکت شیمیایی رازی را از سایر کارخانجات مشابه متمایز می نماید.

خرید چسب تارگت ربعی

چسب تارگت رازی در سایز های مختلف تولید و عرضه می شود که در دو دسته بندی کلی تیوپی و قوطی دسته بندی می شود که بسته به میزان استفاده مصرف کننده قابل دسترس می باشد. چسب تارگت قوطی در اوزان 250 گرمی یا ربع کیلویی، 500 گرمی یا نیم کیلویی، 1000 گرمی یا یک کیلویی بسته بندی می شود.

چسب تارگت رازی به عنوان یکی از چسبهای تخصصی رازی شناخته می شود که جهت چسباندن اتصالات پولیکا یا پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه عملکرد چسب تارگت رازی به گونه ای است که علاوه بر ترکیبات چسباننده ای که درون ترکیبات این چسب وجود دارد درصدی حلال پی وی سی در این چسب موجود می باشد که باعث می شود در برخورد با اتصالات پولیکا لایه ای بسیار نازک از اتصال را در خود حل کند و به واسته قرار داشتن ترکیبات چسباننده و تبخیر شونده پس از عمل حل شدن بین دو اتصال پس از گذشت زمانی کوتاه ارتباط یکپارچه برقرار می شود و باعث می شود دو اتصال به خوبی به یکدیگر متصل شوند و به دلیل غیر قابل نفوذ بودن فضای بین دو اتصال در برابر عبور مایعات بسیار مقاوم و به اصطلاح کاملاٌ آب بندی می باشد.

از دیگر ویژگیهای چسب تارگت رازی می توان به دوام و کیفیت بالای این چسب در مقابل ضربه، رویارویی با اسید ها، چربی ها و گرم و سرد شدن های مکرر را نام برد که در سیستم لوله کشی مخصوصاٌ لوله کشی فاضلاب به دفعات اتفاق می افتد و انتظار می رود که سیستم تاسیسات بتواند سالیان سال در برابر این اتفاقات به خوبی مقاومت کند و حتی در برابر این مواد و شرایط کوچکترین اشکال و نشتی به وجود نیاید که شرکت رازی با برخورداری از دانش بالا در تهیه و تولید انواع چسب و مواد شیمیایی توانسته است به این دستاورد ارزشمند و مورد نیاز دست یابد با قیمتی بسیار مناسب در دسترس مصرف کنندگان این حوزه قرار دهد.

فروش چسب تارگت ربعی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.