قیمت مغزی شیر مخلوط سیتکو

 

شرکت تولیدی سیتکو از جمله شرکت های تولیدی می باشد که در زمینه تولیدات شیرالات از جمله شیرالات بهداشتی  توانسته جایگاه ممتازی را به خود اختصاص دهد.تولیدا این شرکت در اوناع و اقسام مختلفی راهی بازار می شود که یکی از این تولیدات، شیرالات بهداشتی می باشد.شیرالات بهداشتی سیتکو در انواع و اقسام مختلی از جمله:شیرالات اهرمی ایران، شیرالات توکار، شیرالات شاوری،و…می باشد.

شیرالات در هنگام تولید به دو دسته شیرالات بهداشتی و شیرالات صنعتی تقسیم می شوند.شیرالات که در ساختمان ها و مکان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند از شیرالات بهداشتی می باشند مانند:شیرالات بهداشتی سیتکو و… .دلیل استفاده از شیرالات بهداشتی در مکان های مسکونی به دلیل دارا بودن این شیرالات از الیاژ برنج می باشد.در فرایند تولید شیرالات بهداشتی از الیاژ برنج استفاده می کنند،این الیاژ در برار زنگ بسیار مقاوم بوده و باعث الودگی اب نمی شود و همین مورد باعث می شود این محصول به عنوان بهترین گزینه برای مکان های مسکونی باشد. مواردی که در فرایند شیرالات بهداشتی مورد قرار استفاده می گیرند مقاومت تحمل فشاری تا 90 درجه سانتیگراد را دارا می باشند.همچین این مواد قبل از رسیدن به مرحله اخر عاری از هرگونه الودگی می شوند.

خرید مغزی شیر مخلوط سیتکو

مغزی شیر مخلوط قطعه ای مکانیکی برای کنترل جریان سیال در شیرآلات است که با چرخش به سمت چپ یا راست باعث قطع و وصل آن می شود. معمولاٌ با توجه به وجود رطوبت و رسوبات در شیرآلات برای ساخت مغزی شیر از آلیاژ برنج استفاده می کنند تا در مقابل نم و سختی آب مقاومت داشته باشد. از طرفی دیگر استفاده از مغزی های استاندارد همچون مغزی شیرمخلوط سیتکو می تواند موجب سهولت در باز و بسته کردن شیر عمر طولانی مغزی و چکه نکردن آب شود.

مغزی شیر مخلوط استاندارد سیتکو مجموعه ای از قطعات ظریف می باشد که با عملیات دقیق ماشینکاری و تراشکاری از شمش برنج با آلیاژ MS-58 تولید می گردد و مجهز به واشر نشیمن و اورینگ لاستیکی از جنس NBR مقاوم در برابر حرارت و ساییدگی می باشد. قابلیت نصب در کلیه شیرهای کلاسیک اعم از پایه بلند یا پایه کوتاه بدون نیاز به استفاده از نوار تفلون جهت آب بندی یکی از امتیازات مصرف مغزی شیر مخلوط تولیدی سیتکو می باشد. از مغزی شیر مخلوط در شیر حمام،ظرفشویی،دستشویی، روشویی و شیرهایی که موارد مصرف مشابه دارند استفاده می شود که پیشنهاد می شود برای جلوگیری از حدر رفتن آب به دلیل چکه کردن مغزی شیر مخلوط این شیرآلات کنترل شده و در صورت وجود ایراد در این قسمت نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

 

مغزی شیر مخلوط سیتکو

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.