مغزی شیرمخلوط سیتکو

آیا تابه حال این تجربه را داشته اید که استاندارد نبودن شیر آلات ساختمان هایتان جان شما را به خطر بیاندازد ؟ برای جلوگیری و پیش گیری از این اتفاقات باید به دنبال خرید محصولاتی باشید که استاندارد هستند و از برند شرکت های معتبر خریداری کنید . شرکت شیر الات سیتکو از بهترین تولید کننده ها و طراحان تولید شیرآلات است که فعالیت خود را از سال 1990 از چین آغاز کرده است . این شرکت خاص ترین محصولات راطراحی کرده و ارائه می دهد . مغزی شیر مخلوط سیتکو یکی از تولیدات مرغوب و پر فروش این شرکت است. مغزی شیر مخلوط قطعه ای مکانیکی برای کنترل جریان سیال مختلف می باشد که در انواع شیرهای مخلوط نصب می شود . مغزی شیر سبب چرخش شیر مخلوط به سمت چپ یا راست شده است و به این ترتیب باعث قطع و وصل شدن جریان سیال می شود . جنس مغزی شیر مخلوط عمدتا از جنس برنج است و به دلیل جلوگیری از تجمع رسوبات مختلف این فلز انتخاب شده است .

مغزی شیر مخلوط سیتکو

همچنین برنجی بودن مغزی این شیر مخلوط سیتکو , باعث می شود تادر مقابل رطوبت و  سختی آب های سنگی مقاومت فیزیکی و شیمایی بالایی داشته باشد . استفاده از مغزی های شیر مخلوط سیتکو, با کیفیت و استاندارد باعث باز و بسته شدن راحت شیر بدون وجود هیچ گونه فشاری  می شود .و از چکه کردن و اصراف جریان سیال به طو چشم گیی جلوگیری می کند . مغزی شیر مخلوط سیتکو از مواد اولیه با کیفیت و با استانداد تولید و به خریداران ارائه شده است و از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 2/5 درصد ساخته شده است . عدم استفاده از سرب و یا سرب با درصد بسیارکم باعث بهداشتی شدن این قطعات می شود و همچنین از شکننده بودن آن جلوگیری می کند . زیرا وجود سرب با درصد بالا نه تنها برای سلامتی مضر است بلکه مغزی شکننده می شود . بیرینگ ها و اورینگ های به کار رفته در مغزی شیر مخلوط سیتکو از مواد  درجه یک NBR تشکیل شده است که مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی داد , به عنوان مثال : قطعات پلیمری بیرینگ  و اورینگ در برابر وغن , مواد نفتی , گریس و دماهای بالا بسیار مقاوم است .

جنس مغزی شیر مخلوط علاوه بر بنجی بودن در بعضی موارد از جنس استنلس استیل نیز است که از استنلس استیل 304و 316 تولید و ساخته شده است . این مغزی ها در برابر اکسایش , خوردگی اسیدی و خوردگی بازی از مقاومت بالایی برخوردار هستند . این محصولات با بهترین قیمت در بازار عرضه شده است .

خرید مغزی شیرمخلوط سیتکو

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.