اتصالات گالوانیزه توپی

اتصالات گالوانیزه توپی

محصولات گالوانیزه توپی با بهره گیری از تولید مکانیزه و استفاده از آلیاژ که در تولید پوسته موتور خودرو مورد استفاده قرار می گیرد در اثر سرما و گرما منقبض و منبسط نمی شود و تحمل فشار حداقل 20 بار را دارا می باشد

خرید اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

در لوله کشی های امروز برای انتقال مایعات از لوله های فولادی استفاده می شود ولی به دلیل خوردگی که در لوله های فلزی وجود دارد عبور مایعات از داخل لوله ها می تواند در سطح درونی لوله ایجاد خوردگی نماید که در انتقال آب این خوردگی و عوامل اکسیداسیون باعث می شود مایعات با برخورد به این مواد ایجاد ناخالصی در آب نمایند و این ناخالصی ها می تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد.

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه توپی

برای جلوگیری از این مشکلات باید روشی را به کار برد که امکان اکسیداسیون در لوله های فولادی را از بین برده و انتقال مایع به صورت کامل و سالم انجام شود. در صنعت با استفاده از مواد مختلف این پوشش ایجاد شده و باعث جلوگیری از اکسیداسیون می شند.

اتصالات گالوانیزه TUPY برزیل از نظر دریجه کیفیت در Grade A قرار دارد.

از جمله استانداردهای شرکت گالوانیزه TUPY برزیل می توان  ABNT انجمن استانداردهای فنی برزیل و PBQP انجمن کیفیت زیستگاه و برنامه بهره وری برزیل را می توان نام برد.

اتصالات گالوانیزه توپی

از جمله محصولات با کیفیت و دارای استاندارد این شرکت تولید می توان به انواع زانو و سه راه گالوانیزه ، مغزی تبدیلی، بوشن، خم یکسر و دوسر گالوانیزه و غیره اشاره کرد

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.