نوار تفلون تبریز نوار تفلون تاب

PTFEواژه انگلیسی در زبان فارسی به نوار آب بندی و یا نوار تفلون اطلاق می شود که در بخش لوله کشی بسیار حائز اهمیت است .

نوار تفلون تبریز از بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشد که با توجه به قیمت پایین نوار تفلون های دیگر موجود  در قبال لوله و اتصالات گالوانیزه توصیه می شود کیفیت محصول خود را با استفاده از نوار تفلون های نامرغوب موجود در بازار به خطر نیاندازید.

خرید نوار تفلون تبریز

نوار تفلون تبریز از جمله تمیزترین، آسانترین و بهترین محصولات جهت آب بندی کلیه اتصالات گالوانیزه دنده ای آب می باشد. همچنین  این نوار تفلون برای آب بندی اتصالات گازی، استفاده در تجهیزات و لوازم موتورخانه جهت آب بندی لوله و اتصالات بخار و در پروژه های پتروشیمی جهت آب بندی ترکیبات اسیدهای، حلالها، بازها و مواد خورنده مورد استفاده قرار می گیرد.

از نوار تفلون تبریز جهت آب بندی انواع اتصالات به خصوص اتصالات رزوه ای در محل اتصال با لوله می توان استفاده کرد .

قیمت نوار تفلون تبریز

در ساخت نوار تفلون تبریز از پلی تترافلوئورا اتیلن درجه یک در کنار تیم مهندسان مجرب و دستگاه های پیشرفته بهره گرفته شده است  تا محصولی با کیفیت و تولید داخلی را به صورت قیمت کاملا مقرون به صرفه به هموطنان عزیز ارائه کرده و به یاری خداوند متعال قدمی در بی نیازی کشور عزیزمان ایران در واردات محصولات مشابه  خارجی برداشته باشیم .

نوار تفلون تبریز با استفاده از بهترین مواد اولیه و قیمت مناسب و ارزان در بازار موجود می باشد. این محصول به صورت جزئی و کلی قابل ارائه می باشد.

نحوه استفاده از نوار تفلون تبریز:

هر محصولی اعم از لوله، شیر، پمپ ها، انواع گیج ها و … که سر آن ها اتصالات دنده ای و یا رزوه ای دارد را می توان با این نوار پوشش دارد. نحوه استفاده بدین صورت است که نوار را روی دنده ها و یا رزوه ها قرار داده و چند دور به دور رزوه ها یا دنده ها می چرخانند.

لیست قیمت نوار تفلون تاب

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.