لوله آذین سپاهان

لوله و اتصالات از مهم ترین تاسیسات ساختمانی محسوب می شوند . لوله اذین سپاهان از معروف ترین شرکت های لوله و اتصالات است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ در زمینی به وسعت ۱۴۰۰۰ متر و با رعایت اصول کیفیت بهداشتی وجنس محصول ، با ۱۸خط مدرن در تولید لوله و ۷۱ دستگاه تزریق اتصالات آغاز کرده است که این شرکت توانایی تولید ۵۰تن لوله واتصالات را به صورت روزانه دارد .  کنترل لوله ها طبق استاندارد DIN آلمان و استاندارد ملی ایران صورت می گیرد . در این کارخانه برای تولید لوله از مواد اولیه مصرفی پلی پروپیلن ( کوپلیمر) TYPE3 با نام اختصاری PPRC استفاده می شود که از جمله تولید کنندگان معتبر جهانی محسوب می شود .

خرید لوله آذین سپاهان

این محصولات که از جنس پلی پروپیلن ساخته شده اند در دو رنگ سفید و سبز و با ویژگی های متمایز تولید می شوند . از ویژگی های این محصول می توان به عدم عبور نور به داخل لوله جهت جلوگیری از رشد میکرو ارگانیسم ها و عدم جلبک زدگی و وجود خط نشان روی اتصالات دو لوله برای نصب سریع و مطمئن تر اشاره کرد . مواد تولید شده بعد از ساخت در ازمایشگاه توسط پرسنل نمونه برداری و تست هایی مانند MFI ، دانسیته ، رطوبت و استخراج فلزات سنگین روی آن انجام می گیرد . لوله های سبزآذین سپاهان جزوپرکاربرد ترین لوله ها محسوب می شوند که از مقاومت بالایی برخوردارند و در جنس های مختلف تولید شده است . این لوله ها در مقایسه با سایر برندها که باعث پوسیدگی و فرسودگی می شوند ، از جنس پلی پروپیلن رندم کوپلیمر نوع۳ ساخته می شوند و ظاهر ان ها مانند پلاستیک های عادی است که قادرند در دمای ۲۰درجه سانتی گراد ، ۲۰بار و در دمای ۹۰ درجه سانتی گراد ۱۰بار  فشار را تحمل کنند .

این لوله ها در پروژه های ساختمانی بسیاری کاربرد دارند که در اسکلت ساختمان با نهایت دقت  جاسازی می شوند . این نوع محصول با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار عرضه و به فروش می رسد .

قیمت لوله آذین سپاهان

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.