قیمت اتصالات آریا

قیمت اتصالات آریا

اتصالات جوشی صنایع فولادی و جوشی آریا که با نام تجاری آریا شناخته شده است یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کننده های اتصالات جوشی و انواع لوله و اتصالات با نشان استاندارد ایران می باشد. این مجموعه با بهره گیری از سالها اندوخته فنی و با در اختیار گرفتن تکنولوژی روز دنیا و نیز استفاده از ماشین آلات به روز و برخورداری از تجربیات صاحب نظران این فن و بکار گیری از متخصصان و تکنسین های مجرب خدمات خود را به صنعت گاز کشور در حال ارائه می باشد. و توانسته است در این 15 سالی که در حال فعالیت مستمر می باشد تولیداتی با کیفیت بالا را ارائه نماید.

خرید اتصالات آریا

اتصالات جوشی

اتصالات جوشی به صورت اتصالات جوشی و به دو صورت جوشی فولادی و اتصالات استیل تولید و در صنایع آب، گاز، بخار، هوا و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

اتصالات به دو نوع درز دار و مانسیمان تقسیم شده که بر اساس نوع فشار کارکرد خطوط و همچنین نوع سال و ضخامت لوله خطوط انتخاب می گردد.

اتصالات با توجه به نوع اتصال

بر این اساس اتصالات به دسته کلی تقسیم می گردد که به آن اشاره می گردد:

اتصالات لب جوش BW

اتصالات سوکت ولد SW

اتصالات رزوه ای THD

انواع اتصالات جوشی

فولادی

استیل

درز دار

مانیسمان

فشار قوی

با توجه به توضیحاتی که در سطور بالا داده شد گروه صنعتی آریا برای تولید اتصالات فولادی به دو روش درز دار و مانیسمان اتصالات گازی را تولید می نماید که برای اتصال آنها به یکدیگر نیاز است از روش لب جوش BW به وسیله دستگاه جوش قوس الکتریکی استفاده کرد.

لوه لکش گاز باید حتی الامکان روی کار نصب شوند مگر در مواردی که نصب لوله کشی زیر کار اجتناب ناپذیر باشد. اتصال لوله ای روکار تا قطر 2 اینچ را می توان با استفاده از وسایل اتصال دهنده پیچ یا جوشکاری برقی انجام داد. اتصال لوله کشی با لوله های با قطر بیش از دو اینچ باید حتماٌ با جوش برقی صورت گیرد.

در سیستم لوله کشی گاز روکار نیازی به استفاده از نوار پلاستیکی مخصوص برای عایق کردن نیست، بلکه بید روی لوله را پس از تمیز کردن ابتدا با یک دست رنگ ضد زنگ و سپس با رنگ روغنی پوشاند و باید توجه داشت که استفاده از رنگ های پلاستیکی و لعابی محلول در آب و امثال آنها برای رنگ زدن لوله ها و اتصالات مجاز نیست.

لوله کشی گاز در ساختمانها باید در فواصل معین به نحو مناسبی با استفاده از بست های فلزی مخصوص لوله، محکم و استوار شود. بستن یا جوش دادن یک لوله به لوله دیگر و لوله به اسکلت فلزی ساختمان و به اجزای فلزی غیر ثابت بطور مستقیم مطلقاٌ ممنوع است.

قیمت اتصالات آریا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.