علم یونیورست دوکاره

علم یونیورست دوکاره

گروه تولیدی علم یونیورست تولید کننده به روزترین محصولات سرویس­های بهداشتی و ساختمانی با بالاترین استاندارد های کیفی، با هدف ارائه محصولات متفاوت و ایجاد اشتغال برای هموطنان گرامی و کمک به چرخه اقتصادی کشور با تکیه بر مشتری ‌مداری و تولید محصولات با کیفیت کار خود را آغاز کرد. شرکت تولیدی علم یونیورست با تولید در زمینه انواع کالاهای لوکس سعی دارد تا بخشی از نیازهای روزمره صنعت ساختمان کشور را تأمین نماید.

خرید علم یونیورست دو کاره

محصولات این شرکت دارای گارانتی ۵ ساله و  خدمات پس از فروش می باشند. سبک علم یونیورست دوکاره مدرن بوده و از جنس آلیاژ برنج می­باشد. انتخاب این برند بدون شک انتخاب ماندگاری برای شما می تواند باشد. اگر به دنبال یک شیر مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت می باشید، علم یونیورست دوکاره گزینه مناسب و ماندگاری می تواند برای شما مشتریان عزیز باشد.

علم یونیورست دوکاره محصول مناسبی است که به مرور زمان کیفیت و رنگ خود را حفظ می­نماید. این علم ، دارای یک علم ثابت و یک علم متحرک با شلنگ می باشد. علم یونیورست دوکاره کاهنده مصرف آب با بدنه زیبا از جنس فلز برنج و روکش کروم با ضخامت بیشتر از حد تعیین شده در استاندارد، سردوش های چهارگوش و مجهز به سیستم کاهش مصرف آب و افزایش فشار هم زمان، مجهز به نازل های سیلیکونی ضد رسوب، مجهز به سیستم افزایش فشار آب، مقاوم با مهره هایی از جنس برنج در هر دو طرف، ترکیبی منحصر به فرد برای راحتی در استفاده، بهینه سازی مصرف آب و حل مشکل فشار پایین آب به ویژه در طبقات فوقانی ساختمان ها را به وجود آورده است.

صرفه جویی  آب حدود 50 درصدی تضمین شده با تجهیز پلاستیک مدرج برای تست، به علاوه صرفه جویی در مصرف گاز شهری یا هر نوع منبع دیگر انرژی برای گرمایش آب مصرفی در حمام به همراه کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب، این محصول را در زمره پر فروش ترین محصولات عرضه شده قرار داده است.

قیمت علم یونیورست دوکاره /–

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.