تنوع بی‌نظیر شیرآلات غیر گازی مهشیر در تاسیسات امینکو

شیرآلات غیر گازی مهشیر در تاسیسات امینکو

تاسیسات امینکو مفتخر است که به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان شیرآلات غیر گازی باکیفیت مهشیر، این محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شیرآلات غیر گازی مهشیر با تأییدیه استاندارد ملی و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند و از کیفیت بالا و عمر طولانی برخوردارند.

مشخصات فنی شیرآلات غیر گازی مهشیر:

  • جنس واشرها: PTFE
  • فشار کاری: 16 بار
  • دمای کاری: -10 درجه سانتیگراد تا 90 درجه سانتیگراد
  • سایزهای تولیدی: 1/2 تا 2 اینچ
  • موارد مصرف: آب، روغن، باد
  • جنس بدنه و قطعات داخلی: برنج

مزایای شیرآلات غیر گازی مهشیر:

  • کیفیت بالا و عمر طولانی: استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در ساخت این شیرآلات، عمر طولانی و کیفیت بالای آن‌ها را تضمین می‌کند.
  • مقاومت بالا: این شیرآلات در برابر فشار و دمای بالا مقاوم هستند و می‌توان از آن‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد.
  • عملکرد آسان: شیرآلات غیر گازی مهشیر به راحتی باز و بسته می‌شوند و نیاز به نیروی زیادی ندارند.
  • تنوع بالا: این شیرآلات در سایزها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای مصارف گوناگون استفاده کرد.
  • قیمت مناسب: شیرآلات غیر گازی مهشیر با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

موارد مصرف:

شیرآلات غیر گازی مهشیر برای مصارف گوناگونی از جمله مصارف خانگی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این شیرآلات می‌توان برای کنترل جریان آب، روغن و باد در لوله‌ها، سیستم‌های آبرسانی، سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک و سایر تجهیزات صنعتی استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شیرآلات غیر گازی مهشیر می‌توانید به وب سایت تاسیسات امینکو به آدرس https://amincoshop.ir/ مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن شماره تلفن تاسیسات امینکو: [نشانی وب نامعتبر برداشته شد] تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

علاوه بر شیرآلات غیر گازی مهشیر، تاسیسات امینکو عرضه‌کننده‌ی انواع دیگر شیرآلات، اتصالات و ملزومات لوله‌کشی برای مصارف صنعتی و ساختمانی می‌باشد.

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی لیست کامل محصولات و دریافت مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان تاسیسات امینکو تماس بگیرید.

همانطور که اشاره شد، تاسیسات امینکو عرضه‌کننده‌ی انواع شیرآلات غیر گازی مهشیر با تأییدیه استاندارد ملی می‌باشد. در صورت نیاز به سایز یا مدل خاصی از شیرآلات غیر گازی مهشیر که در این متن ذکر نشده است، با بخش فروش تاسیسات امینکو تماس بگیرید تا از موجودی و نحوه‌ی تهیه‌ی آن مطلع شوید.

توجه داشته باشید که شیرآلات غیر گازی برای سیالات مختلفی همچون آب، روغن و باد قابل استفاده هستند. در انتخاب شیرآلات مناسب، به نوع سیال و فشار کاری مورد نیاز خود توجه فرمایید.

همچنین تاسیسات امینکو علاوه بر شیرآلات غیر گازی مهشیر، عرضه‌کننده‌ی انواع دیگر شیرآلات، اتصالات و ملزومات لوله‌کشی برای مصارف صنعتی و ساختمانی می‌باشد. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی لیست کامل محصولات و دریافت مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان تاسیسات امینکو تماس بگیرید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.