کارخانه شیرگازی مهشیر

کارخانه شیر گازی مهشیر

گروه تولیدی مهشیر در سال 1385 با هدف تولید شیرآلات برنجی شروع به فعالیت نمود و با گذشت بیش از ده سال توانسته است در این مسیر پر فراز و نشیب موفق و سربلند باشد و محصولاتی متنوع را در این زمینه به تولید انبوه برساند. محصولات تولیدی گروه صنعتی مهشیر برای مصارف گازی و غیر گازی که می توان از آن در سیستم لوله کشی آب آشامیدنی مورد استفاده قرار دهیم که از کیفیت و قیمتی مطلوب برخوردار می باشد.

شیر گازی مهشیر در مدل های مختلف و در سایز بندی های خاص عرضه می شود که البته مدل های توپی آن بیشترین فروش را به خود اختصاص داده اند. برای شناسایی بهتر شیر گازی مهشیر ادامه این مطلب می تواند به شما کمک نماید.

قیمت شیرگازی مهشیر

معرفی شیر گازی مهشیر:

شکی نیست که در عص امروز شیرآلات از اساسی ترین بخش های خطوط لوله های گاز، نفت و آب محسوب می شود. با توجه به پیشرفت عمل و تکنولوژی متریال های مختلفی در خصوص انواع شیرهای گازی وجود دارد. شیر گازی مهشیر که بعضی از مصرف کندگان آن را شیر توپی مهشیر نیز خطاب می کنند از جنس آلیاژ برنج ساخته می شود. دنده هایی که در شیر گازی برند مهشیر استفاده شده است NPTهستند و به صورتی طراحی شده اند با سر دنده های موجود بسیار سازگار هستند. در شیر گازی مهشیر مدل هایی که دارای دسته قرمز می باشد نشانگر مصرف در زمینه گاز می باشد و البته در صورتی که دسته شیر گازی به رنگ آبی باشد از این شیر جهت استفاده غیر از سیال گاز استفاده می گردد. قطع و وصل در این محصولات به صورت ربع گرد می باشد.

شیرهای توپی و یا شیرهای گازی به طور کلی دارای حرکت های چرخشی هستند که در آنها مجرا بند به صورت کروی بوده و برای باز و بسته شدن جریان استفاده می شود.

شیر گازی مهشیر از دسته شیر های ساده برای قطع و وصل محسوب می شود که در آنها از یک قطعه توپی استفاده شده است که سبب می شود جریان سیال راه اندازی و یا متوقف شود. ساقه شیر به صورتی طراحی شده است که به سمت موقعیت های باز شدن می چرخد و در وسط آن سوراخی ایجاد می شود که ورود و خروج سیال دقیق در این بخش دیده می شود. در صورتی که بخش توپی شیر گازی مهشیر به صورتی بچرخد که سوراخ آن در وضعیت عمود قرار بگیرد در واقع حرکت سیال متوقف می شود و وقتی در موقعیت نیمه باز قرار بگیرد سبب ایجاد یک جریان آشفته ای در شیر شده که نشان می دهد شیر گازی برند مهشیر باید همیشه در وضعیت کاملاٌ باز و یا بسته باشد.

خرید شیر گازی مهشیر

مزیت شیر گازی برند مهشیر

قیمت این محصول با توجه به کیفیت ایده آلی که دارد بسیار ارزان می باشد.

عملکرد آن در باز و بسته کردن بسیار سریع می باشد.

قطعات استفاده شده در شیر گازی مهشیر یکپارچه بوده و نیازی به روانکاری ندارد.

وزن این محصول کم است و ساختمان بسیار فشرده ای دارد و سبب بهره برداری آسان می شود.

گشتاور به کار رفته در شیر گازی مهشیر بسیار پایین بوده و سبب آسانتر شدن روند کاری عملگر می شود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.