کاتالوگ اتصالات جوشی فولادی

کاتالوگ اتصالات جوشی فولادی

در سیستم ­های فرآیندی، استفاده از اتصالات مختلف امری ضروری محسوب می ­شود، زیرا که این اتصالات بنا به کاربرد خود تأثیر بسزایی در تکمیل فرآیند مورد نظر داشته و انتخاب صحیح آن­ها باعث افزایش بهره­وری عمر یک سیستم و تجهیزات مربوطه می ­شود.

اتصالات فولادی به دو صورت اتصالات جوشی فولادی و اتصالات دنده­ای فولادی تولید و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می­­گیرد.

اتصالات جوشی فولادی

اتصالات جوشی فولادی یکی از بزرگ­ترین و معتبرترین تولید کننده­های اتصالات جوشی با نشان استاندارد ایران می باشد. این مجموعه با بهره­ گیری از بهترین مواد اولیه، ماشین­آلات تمام اتوماتیک، تکنولوژی روز و نیروی انسانی مجرب طیف وسیعی از خدمات و ملزومات صنعتی و ساختمانی مورد نیاز کشورها را تأمین می نماید. این واحد تولیدی افتخار دارد کلیه محصولات خود را بعد از کنترل کیفیت توسط تکنسین های مجرب به دست مصرف کنندگان برساند. مجموعه اتصالات جوشی فولادی با بهره‌گیری از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای ویژه در ارتباط با مشتریان و شبکه توزیع آموزش حرفه‌ای به پرسنل و تخصیص اعتبار به پروژه‌های کارفرمایان و پیمانکاران صنعت، به عنوان مجموعه­ای پویا و خلاق با محوریت مشتری مداری شناخته می‌شود. اتصالات فولادی در صنایع پتروشیمی، پلایشگاهی و نیروگاهی، ساختمانی، آب ، گاز ، بخار ، هوا و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از خصوصیات بارز اتصالات جوشی فولادی آن است که دیگر نگران نشت آن نخواهند بود. همچنین این نوع اتصال در اثر فعالیت ­های شیمیایی مختلف کمتر دچار خوردگی و ساییدگی می­شود و عمر طولانی­تری نسبت به دیگر اتصالات داشته و به محیط زیست نیز آسیبی نمی­رساند. از طرفی دیگر اتصالات جوشی فولادی هزینه­ی نصب پایینی دارد و در برابر زلزله، فشار­های داخلی و خارجی و دمای بالا نیز مقاومت بالایی دارد.

روش تهیه ی اتصالات جوشی فولادی به این شکل می باشد که اتصالات را مانند زانویی، کپ، سه راهی و غیره در کوره می گدازند و پس از آن که در کوره ها قرار داده می­شوند، آن­ها را توسط یک سمبه با فشار بالا به شکل های مختلف در می آورند.

در خصوص قیمت اتصالات جوشی فولادی باید گفت که با توجه به اندازه، جنس، کیفیت، سیاست ها و قیمت گذاری شرکت ها و کارخانه های تولیدی اتصالات جوشی فولادی و همین طور نوسانات قیمت در بازار، قیمت این محصولات می تواند متفاوت باشد. همچنین این که مشتریان از چه سایز اتصالی برای کدام قسمت و با چه هدفی استفاده کنند نیز همگی بر روی قیمت محصولات اثر گذار خواهند بود.

خرید اتصالات جوشی فولادی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.