نوار عایق نیاشیمی

کارخانه تاسیساتی نیاشیمی یکی از برند هایی است که به عنوان اولین تولید کننده عایق های گرم وسرد ضد خوردگی پلی اتیلن به روش ممزوج ( و برای پرایمرهای مربوطه ، نوار داخلی ) در سایز های مختلف ( نوار خارجی ، نوار سه جوش ، نوارهای سه لایه ، پرایمر و عایق های انقباظی حرارتی ) با عنوان و برند شاهیک و یا شاییک در سال ۱۳۷۰ در بازار شناخته شده است که با صادرات به کشورهای همسایه و قرار گرفتن در لیست وندورهای نفت وگازی جزو بهترین تولید کننده های کنترل کیفیت محسوب می شود . از انواع محصولات این شرکت می توان به انواع  نوار سرد ، نوار پرایمر ، نوار عایق نیاشیمی ، نوار دستی ، چسب پرایمر گرد و  نوار آلتن اشاره کرد که در بازار تولید و عرضه می شود .  شرکت نیا شیمی کار خود را در سال ۱۳۹۵به همراه کارشناسان پاپینگ ، کارشناسان مکانیک و کارشناسان طراحی وب در سایت آغاز کرده است تا بتواند فعالیت صنعتی و سنتی خود را برای حل مشکلات و عدم شفافیت قیمت ها و نبود اطلاعات کافی برای فروش کالاها در بازار اینترنتی شروع کند . نوار عایق نیاشیمی براساس استاندارد IPS تعیین و براساس استاندارد IPS-M-TP-310 و یا IPS-M-311 تعریف شده است . نوار عایق نیاشیمی دارای تاییدیه شرکت گاز و استاندارد  می باشد که در پروژه های مختلف شرکت های خطوط لوله ومخابرات نفت ایران ، پالایشگاهی و ذوب آهن و فولاد مورد اجرا قرار می گیرد .

قیمت نوار عایق نیاشیمی

نوارهای عایق در سایزهای زیر تولید می شود :

  • نوار عایق ۲ اینچ با پهنای ۵سانتی متر و ضخامت ۵۰۰ میکرون
  • نوار عایق ۴ اینچ با پهنای ۱۰ سانتی متر و ضخامت ۵۰۰ میکرون . این عایق دارای کاربرد های صنعتی برای مقاومت در برابر عوامل خوردگی محیطی استفاده می شود.
  • نوار عایق ۶اینچ با پهنای ۱۵ سانتی متر و ضخامت ۵۰۰ میکرون . این عایق جهت پوشش خطوط لوله در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی وتولیدی مورد استفاده قرار می گیرد و روش اجرایی آن به صورت دستی و یا با دستگاه رول پیچ به روی لوله انجام می شود .
  • نوار عایق سرجوش ۱ اینچ با پهنای ۲.۵ سانتی متر جهت پوشش سرجوش ها و محل های اتصال به کار می رود .

خرید نوار عایق نیاشیمی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.