لیست قیمت اتصالات گالوانیزه برزیلی

 

تمدن بشر امروز عمیقاٌ به فولاد وابسته است. فولادی که به رغم استحکام بالای خود، یک ضعف بزرگ نیز دارد. که همانا آسیب پذیری آن در برابر رطوبت و خوردگی است. ضعفی که در صورت بی توجهی به آن می تواند منجر به خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری شود. یکی از بهترین راه حل های ارائه شده برای این مشکل آبکاری سطح فولاد با لایه ای فلز روی است. این لایه نازک از فلز روی، مانند سپری از فولاد در برابر اکسیداسیون و خوردگی محافظت می کند. به عمل پوشش دهی فولاد با فلز روی گالوانیزاسیون می گویند. فلز روی خالص در واکنش با اکسیژن تولید روی اکسید می کند. این روی اکسید با CO2 واکنش داده و روی کربنات بدست می آید. روی کربنات همان سپر دفاعی فولاد در برابر اکسیداسیون و خوردگی است. از آنجاییکه از لحاظ شیمیایی فلز روی فعال تر از فولاد است حتی در صورت خراشیده شدن این لایه محافظ و قرار گیری فولاد در معرض اتمسفر نیز به لطف پدیده خوردگی گالوانیک این فلز روی است که دچار خوردگی خواهد شد و فولاد محفوظ می ماند.

فروش اتصالات گالوانیزه

برند TUPY برندی پیشتاز در زمینه تولید اتصالات دنده ای با بالاترین استانداردهای جهانی و بین المللی است که چندین سال است به کشور ایران نیز صادر می شود و به واسطه دارا بودن کیفیت مطلوب مورد رضایت و استقبال مصرف کنندگان این حرفه گشته است.

در هر نوع لوله کشی نیاز به این وجود دارد تا از اتصالات بهره برده شود تا به وسیله ی آن ها بتوان لوله ها را در جهت ها و مسیرهای مختلف و مورد نظر جهت دهی و هدایت نمود. از جمله کاربرد های دیگری که با کمک اتصالات و استفاده از آن ها می توان بهره برد در هنگام تعمیرات و خرابی لوله هاست که می توان به جای اینکه کل لوله و ملحقات آن را تعویض نماییم فقط همان قسمت آسیب دیده را به کمک یکی از اتصالات تعویض و تعمیر نمود.در این بین اگر نیاز باشد از خطوط اصلی لوله انشعاب گرفته شود.

اتصالات ساخته شده به روش گالوانیزاسیون به صورت دنده ای می باشد و شامل زانوهای مساوی گالوانیزه دنده ای، زانوهای تبدیلی گالوانیزه دنده ای، سه راهی مساوی گالوانیزه دنده ای، سه راهی نا مساوی (تبدیلی) گالوانیزه دنده ای،  بوشن های کوتاه و بلند گالوانیزه دنده ای، تبدیل های گالوانیزه دنده ای، مهره ماسوره گالوانیزه دنده ای، رایزر های گالوانیزه دنده ای، توپیچ روپیچ گالوانیزه دنده ای، فلنچ های گالوانیزه دنده ای و ….این اتصالات به صورت کاملاٌ نر، کاملاٌ ماده و یا نر و ماده موجود می باشد که در ایران معمولاٌ در سایزهای 4/1 تا 6 اینچ موجود می باشد.

قیمت اتصالات گالوانیزه

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.