قیمت عمده شیر فلکه کیز ایران

قیمت شیر فلکه کیز ایران

کارخانه تولیدی و صنعتی کیز ایران در سال 1363 به عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه کشویی برنجی در ایران راه اندازی و در طی سالیان متمادی با تلاش بی وقفه و مستمر تبدیل به برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت تاسیسات گردیده است.

شرکت کیز ایران مفتخر است که توانسته است پس از تلاش های مستمر خود از سال 1363 استانداردهای جهانی و داخلی را در زمینه تولیدات خود کسب نماید و عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی را در ایران برای همیشه نزد خود نگهداری نماید و همکنون به عنوان برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی  در عرصه صنعت تاسیسات با بهره گیری از توان کارشناسان داخلی و بین المللی پرسنل مجرب و کارآزموده کیفیت در کلاس جهانی و قیمت رقابتی به فعالیت خود ادامه دهد.

خرید شیر فلکه کیز ایران

یکی از ابزار های مهم مورد استفاده در مصارف روزانه و از جمله اقلام مهم تاسیسات ساختمانی و صنعتی انواع شیر فلکه می باشد این شیر ها وظیفه قطع و وصل جریان سیال ها و تنظیم این جریان ها را بر عهده دارند شیر فلکه های سیم در سیستم های گرمایشی سیستم های بهداشتی و پنوماتیک انتقال بخار اشباع سرویس های لوله کشی منازل و شبکه های آبرسانی شبکه های توزیع گازوئیل بنزین و دیگر هیدروکربن ها و مایعات غیر خورنده مورد مصرف قرار می گیرند. شیر فلکه کشویی ساخت گروه صنعتی کیز ایران در سایزهای مختلف تولید می شود و تمامی این محصولات از فورج برنج تولید شده که مقاومت قابل قبولی را نیز دارا می باشد. همانطور که اشاره شد از خواص این شیر می توان به کم بودن افت فشار در طول مسیر اشاره نمود و به همین دلیل در سر راه لوله های با طول زیاد از این شیر استفاده می گردد.  از دیگر خواص شیر فلکه این است که وقتی بطور کامل باز می شود مجرا بند (دیسک) از مسیر عبور جریان حذف می شود که این خاصیت باعث از بین رفتن هرگونه مقاومتی در شیر می گردد. نحوه اتصال شیر فلکه های سیم به صورت دنده مادگی می باشد که قابلیت اتصال به لوله های فلزی گالوانیزه و لوله های 5 لایه و موارد مشابه را به خوبی دارا می باشد. از موازدی که می بایست در انتخاب شیر فلکه به آن توجه خاصی نشان داد کمترین مقاومت در برابر جریان سیال را داشته باشند لذا یکی از روشهای افت فشار کار تولید به روش فورجینگ می باشد در این حالت فاصله بین ملوکولی تا سر حد امکان کم گشته و مقاومت بدنه را در آزمایشات انهادام بالا می برد در نتیجه تحمل فشار کار افزایش می یابد به همین دلیل می باشد که کارخانجات تولیدی کیز ایران از این روش برای تولید شیر فلکه استفاده می کند.

قطعات به کار رفته در شیر فلکه های کیز ایران تماماٌ از مواد اولیه مرغوب موجود با بهره گیری از ماشن آلات مدرن و جدیدترین تکنولوژی تولید ساخته می شود و همچنین با ابزاآلات کالیبره شده در واحد کنترل کیفیت کلیه موارد فنی با دقت تست میگردد و شامل قطعات زیر می باشد.

فروش شیر فلکه کیز ایران

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.