شیر لباسشویی تکسا

شیر لباسشویی تکسا

شرکت تولیدی شیرآلات تکسا با بیش از سی سال پیشینه موفق از اولین تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی و صنعتی در ایران بوده و دارای گسترده ترین امکانات تولید و تنوع محصولات در خاورمیانه می باشد. حفظ کیفیت بالای محصول و رضایت مندی مشتری که همیشه سرلوحه اهداف این شرکت بوده، موجب گردیده تا شرکت تکسا در ارزش یابی های کشوری به بالاترین جایگاه ها دست یابد. مجموعه تولیدی شیرآلات ساختمانی و صنعتی تکسا در راستای رضایت مشتریان خود اقدام به توزیع شیر لباسشویی استاندارد نموده است. شیر لباسشویی تکسا رابطی است بین شبکه لوله کشی و ماشین لباسشویی که به وسیله شیلنگ به هم وصل می شوند. این شیر بر اساس ورودی ماشین لباسشویی طراحی و تولید شده است. در مکانیزم باز و بسته کردن این شیر از ساچمه و واشر مخصوص استفاده شده است. جنس بدنه آن عمدتاً از آلیاژ برنج ساخته شده و نوع پوشش آن نیکل- کروم می باشد.

شیر لباسشویی تکسا

مجموعه تولیدی شیر لباسشویی تکسا با افتخار توانسته است استاندارد های ملی و جهانی را کسب نماید. همچنین این محصول دارای گارانتی پنج ساله می باشد.

از مزایای شیر لباسشویی تکسا می توان به بکارگیری قطعات قوی و با کیفیت در آن، استفاده بهینه برای فشار های بالای ورودی و افت فشار کم، ضد زنگ بودن، مقاوم در برابر حرارت و شکستگی و فرسایش اشاره کرد.

سرعت در رساندن کالا ، سیستم توزیع گسترده و ایمنی در حمل از ویژگی های بارز مجموعه توزیع شیر لباسشویی تکسا می باشد.

شرکت تولیدی شیرآلات تخرید شیر لباسشویی تکسا تکسا خود را مسئول و متعهد در برابر حفظ و نگهداری محیط زیست و سلامت بهداشت شما هم وطنان عزیز می داند و با کمترین برداشت از معادن طبیعی و با استفاده از روش های نوین محصولاتی کاملا سازگار با محیط زیست برای شما تولید می کند. استقبال مصرف کنندگان، گروه تکسا را بر این داشته تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره وری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان و ماشین آلات مدرن، محصولات  خود را با نازل ترین قیمت ممکن عرضه نماید که با تشخیص خوب مشتریان، این شرکت توانسته درصد بالایی از بازار عرضه شیر لباسشویی تکسا را در داخل و خارج از کشور تصاحب کند. از این رو گروه تولیدی شیرآلات تکسا آماده همکاری با تمام همکاران و بازرگانان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.