شیر رادیاتور سامین

شیر رادیاتور سامین

شرکت تولیدی شیر سازی سامین اولین تولید کننده شیرآلات برنجی ساختمانی و صنعتی در ایران می باشد. این شرکت با دارا بودن 57 سال سابقه فعالیت دارای گسترده ترین امکانات تولید و تنوع محصولات در خاورمیانه می باشد. از جمله اهداف مهم این شرکت حفظ کیفیت بالای محصولات خود می باشد.

یکی از محصولات شرکت تولیدی شیرالات سامین  شیر رادیاتور سامین می باشد که از محصولات رایج در بازار می باشد.

شرکت تولیدی شیرالات سامین از جمله شرکت های پیشگام در صنعت شیرالات می باشد.این شرکت توانسته یا تلاش فروان و تجهیزات پیشرفته موفق به دریافت نشانه استاندار ملی شود.همچنین محصولات این شرکت دارای شهرت فروانی در میان محصولات عرضه شده در بازار می باشند.

خرید شیر رادیاتور سامین

از جمله ویژگی های شیر رادیاتور سامین به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • ساخته شده بر پایه استاندارد ملی ایران
  • بازده حرارتی سریع و بالا بر پایه دهانه آبدهی استاندارد.
  • دسته های مقاوم در برابر حرارت و شکنندگی از جنس مواد ABS
  • قابل استفاده با لوله های فلزی، پلی اتیلن، P.R.C لوله های سبز و چندلایه
  • 10 سال ضمانت و کنترل کیفیت 100%
  • ساخته شده جهت تحمل حرارت سیال تا 120 درجه سانتیگراد و 10 اتمسفر فشار

سر راه ورود آب گرم رادیاتور شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب می گردد که وظیفه قطع جریان و یا کنترل مقدا جریان آب در رادیاتور هارا به عهده دارد

جهت جلوگیری از اتلاف و بهینه سازی مصرف انرژی بهتر است بجای استفاده از شیر دستی رادیاتور از شیر خودکار حرارتی رادیاتور ( شیر ترموستاتی ) استفاده کرد . به وسیله این شیر می توان درجه حرارت را کنترل و تنظیم کرد . بر روی لوله برگشت رادیاتور , زانوی مخصوصی به نام زانو قفلی نصب  می گردد که برای بالانس کردن سیستم به صورت مصنوعی و هنگام جدا کردن رادیاتور در هنگام تعمیر استفاده می شود .

وقتی آب ورودی به رادیاتور شوفاژ و خروجی آن محدود باشد نیروی آب بیشتری در مدار گرما باقی می ماند و اگر احیاناٌ رادیاتوری در فاصله دورتر نصب شده و قادر به گرم شدن نباشد و در ساختمان وجود داشته باشد. با کم کردن فشار ورودی و خروجی در همه رادیاتور ها بهتر می توان گرمایش آنها را تنظیم نمود

شیر پایین رادیاتور جهت سرویس و تعمیر رادیاتور مورد استفاده قرار می گیرد به هر علتی که رادیاتور معیوب شود مثلا سوراخ شود یا نشتی آب داشته باشد و یا هر دلیل دیگری که بخواهیم رادیاتور را از جای خودش جدا نماییم در هنگام نقاشی ساختمان و یا رنگ امیزی دیوارهای داخلی ساختمان با بستن شیرهای بالا و پایین رادیاتور آنرا از سیستم شوفاژ جدا می نماییم.

لیست قیمت شیر رادیاتور سامین

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.