شرکت شیر گازی حقیقی

شرکت شیر گازی حقیقی

شرکت تولیدی صنعتی شیر گازی حقیقی تا کنون به علت داشتن علامت استاندارد که نشانه مرغوبیت و کیفیت بالای آن می باشد، در بسیاری از مراکز مهم و حساس صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است

بسته به نوع موارد مصرف، انواع شیر گازی شامل شیر های کپسول گازی، شیر های بالوالو دسته اهرمی، شیر های بالوالو دسته خروسکی و شیر های بالوالو قفل شونده در شرکت حقیقی تولید می شوند

قیمت شیرگازی حقیقی

به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.

 

شیرآلات گازی حقیقی سایز های متفاوتی دارند که هر کدام مورد مصرف بخصوص خود را داشته و در مصارف شیرآلات گازکشی ساختمان، شیرآلات گازکشی صنعتی و نیمه صنعتی، شیرآلات گازکشی سوله ها و کارخانجات استفاده می شود.

در بازه یک، یک دوم اینچ تا دو اینچ طراحی، ساخت و تولید می شود. شیر گازی یک اینچ حقیقی، پر مصرف ترین شیر حقیقی بین شش سایز دیگر می باشد که اغلب در واحد های ساختمانی استفاده می گردد.

شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود. ربع گرد بودن این شیرها باعث عملکرد سریع آنها در قطع و وصل جریان می شود.

عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه ذکر شده از برنج است.

نمایندگی شیر گازی حقیقی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.