کارخانه چسب تانگیت قزوین

کارخانه چسب تانگیت قزوین

از چسب پی وی سی تانگیت به طور عمده برای چسباندن انواع لوله های پی وی سی استفاده می شود که یکی از محصولات شرکت هنکل می  باشد که دارای مصارف گوناگون و مورد توجه وخرید بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. البته نمی توان گفت که تنها کاربرد چسب پی وی سی فقط در زمینه ی چسباندن لوله های پی وی سی است ولی برای این منظور بسیار فوق العاده می باشد. به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که در چسب پی وی سی وجود دارد از این چسب در زمینه های مختلف که نیازمند یک نوع چسب بادوام و با کیفیت هستند استفاده می شود.

خرید چسب پی وی سی تانگیت

در مورد ویژگیهای منحصر به فرد چسب تانگیت قزوین می توان به موارد ذیل اشاره کرد که البته قسمتی از ویژگیهای این محصول قوی می باشد:

دارای توانایی ضد آب و رطوبت است، بنابراین عایق بسیار مناسبی در برابر انواع مایعات می باشد.

موجب افزایش طول عمر سطحی می شود که آغشته به این نوع چسب شده است.

باعث اتصال و جوش سرد بین دو سطح مورد نظر می گردد.

قابلیت چسبندگی در مدت زمان کوتاهی را دارد.

اثر چسبندگی اش در مدت زمان طولانی باقی می ماند.

دارای قیمت بسیار مناسب و ارزان تری نسبت به دیگر چسب ها با قابلیت های مشابه می باشد.

از چسب پی وی سی تاگیت برای چسباندن سطوح مختلف در زمینه های متعدد استفاده می شود که به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم:

در زمینه چسباندن و متصل کردن انواع لوله ها به یکدیگر.

در جهت قسمت های گوناگون در ساخت انواع لوله مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمینه گرفتن درز با هدف مانع شدن بر نفوذ رطوبت ناشی از انواع مایعات و آب مورد استفاده قرار می گیرد. برای پر کردن انواع شکسته ها و وصله ها در سطوح و وسایل پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه استفاده از چسب تاگیت قزوین به این صورت می باشد که:

ابتدا لوله یا اتصالاتی که قرار است به یکدیگر متصل شود را کاملاٌ تمیز و خشک کنید.چسب را به سطح هر دو لوله اعمال نمائید. 15 تا 30 ثانیه فرصت دارید تا لوله ها را در محل دقیق خود قرار دهید. بدون اعمال فشار لوله ها را نگه دارید تا جوش ایجاد شود. از اعمال فشار بیش از حد به لوله ها و محل جوش خودداری کنید.

خرید چسب تانگیت قزوین همه روزه دارای مشتریان و خریداران عدیده ای است که علت این امر وجود مزایایی چون تنوع در ساخت، کاربرد بالا، قابلیت چسبندگی مطلوب و از همه مهمتر داشتن قیمتی مقرون به صرفه است.

فروش چسب تانگیت هنکل

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.