کارخانه اتصالات پلی رود

کارخانه اتصالات پلی رود

واحد تحقیقاتی تولیدی پلی رود اتصال با اتکا به دانش نیروهای متخصص داخلی و توان سرمایه گذاری داخلی در 30 سال پیش در استان زیبای مازندران بنا نهاده شد. این واحد صنعتی به دلیل نزدیکی و اهمیت رودخانه سفید رود در استان مازندران نیمی از اسم خود را از این جهت برگزیده است و به دلیل اینکه کارخانه اتصالات پلی رود به صورت تخصصی در زمینه تولید ساخته های پلیمری و بلاخص اتصالات ساخته شده از پلیمر فعالیت می نماید از کلمه پلی برای نشان خود بهره برده است که این کنار هم نشستن این دو کلمه در کنار یکدیگر نشان از ارتباط ارتقا صنعت در کنار حفظ طبیعت می باشد.

خرید اتصالات پلی اتیلن پلی رود

گروه تولیدی تحقیقاتی پلی رود در زمینی بالغ بر 300000 متر مربع در سالنهای مختلف در حال فعالیت می باشد و تا به امروز توانسته است به عنوان بزرگترین واحد تولیدی در زمینه تولیدات پلیمری در ایران و در سطح خاورمیانه شناخته شود که با هدف تولیداتی مرغوب بر اساس رعایت استانداردهای طراحی و اجراء بین المللی تلاش می نماید و به این خاطر توانسته است رضایت مصرف کنندگان را کسب نماید و موجب به خریدهای آتی مصرف کنندگان از تولیدات این واحد صنعتی گردد.

اتصالات پیچی پلی رود بر اساس استانداردهای بین المللی ذیل تولید شده و کیفیت محصول در آزمایشگاه کارخانه و زیر نظر بخش کنترل کیفیت شرکت مورد آزمایش قرار میگیرند که در بخش خست بخشی از تائیدیه های سازمانهای مختلف قانونی آمده است.

WARS(GB),;IWA(NL),QAS(AUS)

Stantens Provingsanstalt Stockholm (S), Statens Planmerk (S) SVGW (CH), Byggestyrelsen (DK)

SKZ(analogous to DIN 8076 part 3)(D) IIP (UNI 9561) (IT)

و تمامی دنده های محصولات پیچی مطابق استانداردهای إیل طراحی و تولید شده اند:

ISO – 7/1, BS 21 – 1973, DIN 2999 , NEN 3258 , AS 1722 part1 – 1975

و همینطور در زمینه تولید اتصالات دنده ای پلیمری پلی رود اتصال از استانداردهای ذیل استفاده شده است.

استانداردهای دنده ها: ISO 7.1

استانداردهای نوع اتصال: EN 10226-1

اینگونه از محصولات پلی رود اتصال با 10 سال گارانتی و بیمه نامه جبران خسارت بیمه ایران عرضه می گردند.

اتصالات جوشی پلی رود اتصال تحت استاندارد بین المللی Din 16963 تولید و کیفیت محصول در آزمایشگاه کارخانه و زیر نظر بخش کنترل کیفیت پلی رود مورد آزمایش قرار می گیرند.

لیست قیمت اتصالات پلی رود

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.