کارخانه اتصالات جوشی

کارخانه اتصالات جوشی

اتصالات جوشی بخشی از سیستم لوله­کشی خانگی یا صنعتی هستند که در موارد تغییر مسیر، شاخه­گذاری و یا برای تغییر سایز لوله استفاده می‌شوند. کارخانه اتصالات جوشی با توجه به نیاز بازار توانایی تولید اتصالات جوشی و اتصالات گازی را دارد. این واحد تولیدی علاوه بر پوشش کیفیت بالا محصولات خود موفق به مطابقت دادن محصولات خود با استاندارد وزارت صنایع در مدت کوتاه شده است.

خرید اتصالت جوشی

اتصالات فولادی جوشی 3000

اتصالاتی که تولید می شود دارای دو نوع جوشی و دنده­ای یا پیچی است. اتصالات جوشی بر مبنای انواع ساختی که دارند به مواردی همچون تبدیل، کپ، نیپل، زانویی، سه راهی، بوشن، سوکولت، چهار راهی، مغزی، مهره ماسوله، در پوش و فلنچ تقسیم می­شوند. همچنین بر اساس کاربرد و نوع اتصال در سیستم لوله­کشی، اتصالات جوشی را می­توان به سه نوع سوکت مولد، لب جوش و روزه­ای  تقسیم­بندی نمود.

در هر نوع لوله­کشی نیاز است تا از اتصالات متناسب با همان استفاده شود که به وسیله این اتصالات بشود لوله­ها را در مسیرهای مختلف و مورد نظر راهنمایی و جهت­دهی کرد.

اتصالات لب جوش که ابعاد آنها با توجه به استاندارد طراحی ساختار مطابق با   ASME B16.9و در برخی موارد با خوردگی کم بر اساس MSS SP43 می­باشد. همچنین اتصالات سوکت ولد بر اساس استاندارد طراحی ASME B16.11 تولید میگردند. اتصالات رزوه ای نیز  بر اساس استاندارد ASME B16.11 طراحی و تعریف می­شوند.

پرکاربردترین متریال های مورد استفاده جهت ساخت اتصالات شامل کربن استیل، استنلس استیل، آلومینیوم، مس، لاستیک و انواع پلیمرها می­باشند. متریال اتصالات به طور معمول بر اساس متریال لوله انتخاب می­گردد و در بسیاری موارد معادل و منطبق با متریال لوله می­باشد. اتصالات جوشی با جنس استیل در صنعت بیشتر کاربرد دارند و این به دلیل هزینه کم این نوع از اتصالات است. اتصالات جوشی استیل در صنایع آب و فاضلاب، گاز، بخار، هوا و صنایع مختلف کاربرد دارد.

در مورد مزایای اتصالات جوشی می­توان گفت میزان مقاومت خطوط لوله در لوله­هایی که از اتصالات جوشی استفاده کرده­اند به دلیل پیوستگی ساختار فلزی بین لوله­ها افزوده می شود و از آن­جا که می­توان این اتصالات را جوش کرد، از احتمال نشتی پیدا کردن خطوط لوله پیشگیری می­گردد و همچنین فضای مورد نیاز برای لوله­کشی را کم می­کند.

کارخانه اتصالات جوشی محصولات خود را با قیمت مناسب و در عین حال کیفیت و دوام بالا در اختیار مشتریان قرار می­دهد که این محصولات در مواردی همچون متصل کردن، انشعاب گرفتن، تغییر دادن مسیر لوله­ها و تبدیل قطر آن­ها، تعمیر و نگهداری لوله­ها و … استفاده می­شوند.

قیمت اتصالات جوشی به عوامل مختلفی مانند برند، کشور تولید کننده، نوع مواد اولیه، میزان خلوص فولاد و مقاومت مکانیکی اتصالات بستگی دارد.
لیست قیمت اتصالات جوشی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.