نوار تفلون آسیا طلایی خرید نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی

در ابتئای مطلب به تعریفی از نوار تفلون می پردازیم .

از گذشته های دور تا کنون استفاده از نوار تفلون برای تمامی اتصالات ضروری می باشد و یکی از ابزارات مهم تکنسین  لوله کشی محسوب می شود .

امروزه شیر آلات پوش فیت راهی بازار شده اند که نیازی به آب بندی توسط نوار تفلون ندارند اما چون از نظر هزینه مقرون به صرفه نیستند مردم دوباره به سمت اتصالات مغزی روی آورده اند که نیاز به آب بندی به وسیله نوار تفلون دارند .

نوار تفلون توسط شرکت های زیادی تولید می گردد که می توان از میان آن ها مجموعه آسیا طلایی را نام برد که با بهره گیری از نیرو های متبحر و تجهیزات به روز دنیا بهترین نوع نوار تفلون را مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید می کند .

با توجه به این که با افزایبش قیمت ها و کمبود مواد اولیه روبرو هستیم اما کارخانه آسیا طلایی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت راهی بازار نموده است به طوری که در رقابت با سایر شرکت ها توانسته است خود را به عنوان برند برتر بالا بکشد و متقاضیان زیادی را سمت خود جذب نماید .

عملکرد نوار تفلون آسیا طلایی :

برای این که در تمامی اتصالات لوله کشی نشتی رخ ندهد باید در آن محل ها از نوار تفلون استفاده کنیم و طوری باید آن را به دور لوله بچرخانیم که نصف لایه رویی ،  روی نوار زیری قرار بگیرد .

در اتصالات رزوه ای یا دنده ای خلاهایی ایجاد می شود که باید به وسیله نوار تفلون این فضاها پر شوند به همین دلیل برای مهر و موم کردن لا به لای آن ها از این محصول استفاده می کنیم ، البته باید گفت هرگز اتصال با این محصول سفتت نمی شود فقط از نشتی ممانعت به عمل می آورد .

در تمامی اتصالات گازی نوار تفلون نقش مهمی ایفا می کند چرا که وجود نشتی در این نوع اتصالات خسارات و خطرات جبران ناپذیری را به وجود می آورند .

نوار تفلون آسیا طلایی

محاسن نوار تفلون آسیا طلایی :

1 . غیر قابل حلال در حل شونده ها .

2 . مقاوم در برابر مواد شیمایی ، اسید ها و بازها .

3 . پوشش دهی کامل و ایجاد اب بندی مطمئن و قوی .

4 . مقاوم در برابر دماهای بسیار بالا و پایین .

5 . قابلیت کشسانی داشتن و مقاوم در برابر تکه تکه شدن .

آنالیز نوار تفلون اسیا طلایی :

با استفاده از پلی تترافلوئوراتیلن که موادی سفید رنگ است و در ظروف نچسب کارایی دارد تولید می شود ، این مواد با نام مستعار PTFE نیز شناحته می شوند .

متراز این محصول 10 متر با پهنای 12 میلی متر می باشد که با ضخامت 75 میکرون تاولید می شود .

کاربرد نوار تفلون آسیایی طلایی :

. لوله کشی های تاسیساتی و ساختمانی  آب و گاز .

. سیستم های آب تخت فشار .

. سیستم های حرارتی مرکزی .

. موتور خانه ها و تجهیزات فشرده سازی هوا .

. آب بندی اتصالات برنجی نظیر توپیچ و روپیچ .

قیمت فروش نوار تفلون آسیا طلایی :

شرکت آسیا طلایی با طراحی سایت به طور منظم و مرتب قیمت محصولات خود را بروز رسانی می نماید ، شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه جدید ترین قیمت ها را مشاهده نمایید و اگر نیاز به مشاوره داشتید با شماره های ثبت شده تماس بگیرید و هم چنین می توانید با حضور در نمایندگی های شرکت آسیا طلایی خرید مطمئن و راحتی را انجام دهید .

خرید محصولات کارخانه آسیا طلایی به دو صورت تلفنی و حضوری می باشد .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.