مغزی شیر مخلوط گرومیکس

مغزی شیر مخلوط گرومیکس

گروه تولیدی و صنعتی گرومیکس در زمینه تولید مغزی شیر مخلوط و قطعات شیرآلات بهداشتی شروع به کار کرده و موفق به دریافت نشان استاندارد شده است.مغزی شیر مخلوط گرومیکس با استفاده از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 5.2 درصد تولید شده است که علاوه بر افزایش کیفیت در این محصول از خطرات زیانبار وجود سرب  برای سلامتی انسان جلوگیری می نماید زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت.همینطور قطعات لاستیکی به کار رفته در مغزی های شیر این مجموعه نظیر بیرینگ و اورینگ ها از مواد درجه یک NBR می باشد که نسبت به روغن و گریس و مواد نفتی و تغییرات شدید دما مقاوم هستند. از مغزی شیر مخلوط برای شیرظرفشویی، شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر حمام و به عنوان مغزی مغزی در داخل شیرآلاتی که کاربردهای مشابه موارد ذکر شده را دارند استفاده می شود.

خرید مغزی شیر مخلوط گرومیکس

مغزی شیر مخلوط یکی از قطعات اصلی شیرآلات کلاسیک می باشد که به منظور قطع و وصل کردن آب مورد استفاده قرار میگیرد. مغزی شیر مخلوط از پر مصرف ترین قطعات شیرآلات می باشد که برای تولید انواع شیرآلات استفاده می شود مغزی شیر مخلوط جهت جلوگیری از خروج و هدر رفت آب می باشد. که انواع مختلفی دارد. مغزی شیر مخلوط زرد رنگ جهت شیرآلات کلاسیک قدیمی استفاده می شود و هرچه مغزی شیرمخلوط سنگین تر باشد کیفیت مغزی شیرآب بالاتر می باشد. به صورت محدود نیز مغزیهای شیر مغلوط استیل ساخته می شود که مقاومت بالاتری نسبت به نوعی برنجی خود در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و رسوبات موجود در آب دارد که طبعاٌ از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

مغزی شیر مخلوط گرومیکس معمولا دارای مدل های مختلفی می باشد که میتوان آنها را در سه دسته کلی قرارداد (معمولی،پایه بلند و طرح آلمانی) که هر سه دسته در سبد تولیدی گروه تولیدی گرومیکس قرار گرفته است.گروه تولیدی گرومیکس با به کار گیری از دستگاه های به روز PLCوCNS اتوماتیک و مواد اولیه مرغوب از جمله میلگرد برنجی با ترکیب شیمیایی استاندارد MS-80 که به دلیل تهیه شدن از روش اکستروژن دارای مولفه سلامتی می باشد و استفاده از گریس خوراکی مرغوب اهمیت ویژه ای به کیفیت و حفظ سلامتی محصولات خود قائل شده است.

مغزی های شیر مخلوط تولیدی گرومیکس از قسمتهای همچون واشر و اورینگ NBR پیچ و خار برنجی تشکیل شده است که همگی از مواد اولیه مرغوب و مراحل تولید دقیق برخوردار می باشد.

قیمت مغزی شیر مخلوط گرومیکس

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.