مغزی شیر مخلوط قیمت

 

مغزی شیر مخلوط قطعه ای مکانیکی برای کنترل جریان سیال می باشد که در انواع شیرهای مخلوط نصب می شود.مغزی شیر سبب چرخش شیر مخلوط به سمت چپ یا راست شده و بدین گونه سبب قطع و وصل جریان سیال میگردد. مغزی شیر مخلوط از پر مصرف ترین قطعات شیرآلات می باشد که برای تولید انواع شیرآلات استفاده می شود مغزی شیر مخلوط جهت جلوگیری از خروج و هدر رفت آب می باشد. که انواع مختلفی دارد. مغزی شیر مخلوط زرد رنگ جهت شیرآلات کلاسیک قدیمی استفاده می شود و هرچه مغزی شیرمخلوط سنگین تر باشد کیفیت مغزی شیرآب بالاتر می باشد

مغزی شیر مخلوط تشکیل شده از: 1- پیچ یا میله که سر ان هزار خار شده است. 2- مهره اصلی یا بدنه مغزی شیر مخلوط که پیچ یا میله ی درون آن حرکت می کند. 3- اشپیل یا خار که میله را درون مغزی شیر مخلوط ثابت نگه می دارد. 4- واشر تخت لاستیکی 5- مهره ی محکم کننده ی واشر تخت جزئ قسمتهای مغزی شیر مخلوط می باشند. بر روی مغزی شیر مخلوط تعدادی واشر سوار شده که اصلی ترین آنها واشر تخت لاستیکی می باشد ودر کف مغزی شیر مخلوط قرار دارد. بیشترین فرسودگی مربوط به واشر در مغزی شیر مخلوط می باشد.

لیست قیمت مغزی شیر مخلوط شانه چیان

مغزی های شیر مخلوط از قسمتهای دیگری چون واشر و اورینگ NBR پیچ و خار برنجی تشکیل شده است که در صورتی که همگی از مواد اولیه مرغوب و مراحل تولید دقیق برخوردار باشند محصول نهایی از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار می باشد.

دلیل استفاده از فلز برنج در این محصول جهت جلوگیری از تجمع رسوبات مختلف می باشد.همچنین برنجی بودن مغزی شیر سبب می شود تا در مقابل رطوبت و سختی آب های سنگین مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی داشته باشد.  استفاده از آلیاژ برنج با سرب زیر 5.2 درصد جهت بهبود کیفیت در ساخت و سلامت انسان در برابر امراض وجود سرب در لوازم بهداشتی می باشد و در مورد انتخاب شیرآلات می بایست به این موضوع توجه خاصی را داشته باشیم. استفاده از مغزی های شیر مخلوط با کیفیت و دارای استاندارد سبب باز و بسته شدن شیر به راحتی و بدون فشار شده و از چکه کردن و اصراف جریان سیال به طور چشمگیری جلوگیری می کند.

از مغزی شیر مخلوط در شیر حمام،ظرفشویی،دستشویی، روشویی و شیرهایی که موارد مصرف مشابه دارند استفاده می شود که پیشنهاد می شود برای جلوگیری از حدر رفتن آب به دلیل چکه کردن مغزی شیر مخلوط این شیرآلات کنترل شده و در صورت وجود ایراد در این قسمت نسبت به تعویض آن اقدام نمود

خرید مغزی شیر مخلوط

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.