لیست قیمت شیرگازی حقیقی

لیست قیمت شیر گازی حقیقی

شیر گازی حاذق حقیقی در سال 1375 آغاز به فعالیت نموده است و تا به امروز توانسته است در اکثر شهرستاهای ایران نمایندگی فعال داشته باشد و محصولات خود را خیالی آسوده و با تضمین کیفیت به مشتریان خود تحویل نماید

شیر گازی حقیقی با مجرا های داخلی کروی شکل برای قطع و وصل جریان گاز مورد استفاده قرار می گیرد. این شیر یکی از انواع شیر توپی می باشد که دارای دسته ای کشیده برای باز و بسته شدن به اندازه یک ربع دایره چرخش می کند.

خرید شیرگازی حقیقی

آلیاژ مورد استفاده در شیر گازی حقیقی از دسته برنجی محسوب می شود که در کیفیت می توان گفت در بازار لوازم تأسیساتی و ساختمانی زبان زد و بسیار مرغوب است.

برای وصل نمودن جریان گاز بایستی دسته روی ساقه شیر در جهت خلاف چرخانده شود تا توپی از حالت عمود خارج شده و جریان وارد می شود. برای قطع جریان گاز نیز سوراخ توپی به صورت عمود بر مسیر جریان قرار می گیرد.

شیرهای گازی حقیقی به صورت ربع گرد جهت قطع و وصل به صورت سریع ساخته شده است که در سایزهای مختلف از 2/1 اینچ تا 4 اینچ همراه با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

ساختمان شیر گازی حقیقی از یک پوسته یا بدنه اصلی تشکیل شده که یک جسم کروی توپی شکل که به یک شفت متصل شده که از طریق این شفت توپی باز و بسته شده و جریان به صورت ربع گرد قطع و وصل می شود. اتصال شیرهای گازی حقیقی به صورت رزوه ای در ابعاد مختلف می باشد.

شیرهای ساخته شده توسط این شرکت دارای کیفیت و کارکرد مطمئن بالایی می باشد. استحکام و دوام بالای این محصولات به علت انتخاب مواد و قطعات مناسب  که منجر به طول عمر بالا می باشد می شود.

نمایندگی شیر گازی حقیقی

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.