لیست قیمت شیرفلکه کیز

لیست قیمت شیر فلکه کیز

شرکت کیز ایران در سال 1363 تاسیس گردید. این شرکت با آغاز کار خود در زمینه تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی با موفقیت های شگفت پاسخگوی بازارهای داخلی بوده است، و به عنوان تولید کننده محصولاتی با کیفیت بالا شناخته شده است. بدون تردید دستیابی به این افتخارات تنها در سایه حضور مدیران و کارکنان صدیق و متعهد کیفیت مطلوب و ماندگار استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و تلاش خستگی ناپذیر نمایندگان فروش در عرصه توزیع محصولات امکان پذیر بوده است. شرکت تولیدی و صنعتی کیز ایران ضمن قدردانی از مصرف کنندگان عزیز با عظمی راسخ و خلل ناپذیر نوید تولید محصولات متنوع دیگری را در آینده نزدیک خواهد داد.

شیرالات از جمله وسایلی می باشند که داری قدمتی طولانی هستند.در گذشته های نچندان دور نیز از شیرالات برای کنترل جریانات لوله ها استفاده می کردند.شیرالات در آن زمان تنها برای قطع و وصل کردن جریان لوله ها مورد استفاده قرار می گرفتند.اما امروزه با پیشرفت صنعت شیرالات توانایی های این محصول نیز پیشرفت چشمگیری داشته است و یکی از پر مصرف ترین شیر در صنایع تاسیسات ساختمانی و صنعتی شیر فلکه کشویی است.

خرید شیر فلکه کشویی کیز

به طور کلی شیر فلکه ها وظیفه قطع و وصل و تنظیم دبی جریان سیالات را بعهده دارند دارای کاربردهای وسیع و مهمی در صنایع مختلف از جمله صنعت تاسیسات می باشند. شیر فلکه کشویی ساخت گروه صنعتی کیز ایران در سایزهای مختلف تولید می شود و تمامی این محصولات از فورج برنج تولید شده که مقاومت قابل قبولی را نیز دارا می باشد. نحوه اتصال شیر فلکه های سیم به صورت دنده مادگی می باشد که قابلیت اتصال به لوله های فلزی گالوانیزه و لوله های 5 لایه و موارد مشابه را به خوبی دارا می باشد. باز و بسته شدن سیال در شیر فلکه به وسیله دسته فلکه می باشد و توانایی در برابر فشار کاری 20PN را دارا می باشد.شیر فلکه های کیز ایران در سیستم های گرمایشی سیستم های بهداشتی و پنوماتیک انتقال بخار اشباع سرویس های لوله کشی منازل و شبکه های آبرسانی شبکه های توزیع گازوئیل بنزین و دیگر هیدروکربن ها و مایعات غیر خورنده کاربرد دارد. دنده های این شیر از نوع NPT می باشد که سازگاری کامل با سر دنده های موجود در بازار را دارد.

در فرایند تولید تمامی شیرالات از الیاژ برنج یا سرب استفاده می شود که همین باعث می شود شیرالات به دو نوع شیرالات بهداشتی و شیرالات صنعتی تقسیم شوند.شیرالات بهداشتی اغلب در مکان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و از شیرالات صنعتی در پالایشگاه ها،  صنعت گاز و…استفاده می شود.

قیمت شیر فلکه کشویی کیز

 

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.