لیست قیمت اتصالات گالوانیزه چینی

این نوع اتصالات جهت بکارگیری برای لوله های فولادی و همچنین لوله های گالوانیزه بکار می روند و دارای اندازه های گوناگون و ساختارهای گوناگون ارائه می شوند.

اتصالات گالوانیزه در صنایع گوناگون از جمله صنعت نفت،صنعت گاز،انتقال آبرسانی آشامیدنی و کشاورزی، بخار و هوا کاربرد دارند. پوشش ایجاد شده در اتصالات گالوانیزه می تواند کلیه نقاط و سطوح فولاد را اعم از گوشه ها، جاهای کوچک و فرورفتگیها را پر نموده و از خوردگی آنها جلوگیری کند. در این زمینه هیچ پوششی بهتر از پوشش گالوانیزه عمل نخواهد کرد.این نوع اتصالات فشار قوی شامل انواع مختلف همچون بوشن ها، تبدیلها، مغزی ها، مهره و ماسوره، زانویی چپقی و سه راهی ها می باشد.

قیمت اتصالات گالوانیزه چینی

این اتصالات جهت متصل کردن خطوط لوله کشی انشعاب گرفتن بستن لوله تغییر مسیر و تغییر اندازه لوله بکار می روند.

روش ساخت گالوانیزه به دو صورت گرم و گالوانیزه سرد صورت می پذیرد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در  اتصالات گالوانیزه شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. مقدار 04/0% سیلیکون یا بیشتر و یا مقدار 05/0% فسفر یا پیشتر در اتصالات گالوانیزه منجر به ضخیم شدن پوشش می شود، که شامل آلیاژهای آهن- روی می باشد. کربن، سولفور و منگنز موجود در اتصالات گالوانیزه اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانیزه دارد.

اتصالات گالوانیزه چینی به دو صورت اتصالات چینی سفید و سیاه تولید می شود و این نوع اتصالات به صورت اتصالات دنده ای می باشد. اتصالات چینی به دلیل آنکه در فولاد نفوذ کرده و به عنوان کاتد عمل می کند مقاطع ریز موجود در روی سطح فولاد را در برابر صدمات و خورندگی می توانند محافظت کنند.

لیست قیمت اتصالات گالوانیزه چینی

پوشش ایجاد شده در اتصالات چینی کلیه نقاط و سطوح فولاد را همچون گوشه ها، فرورفتگی ها و جاهای کوچک را پر کرده و از خوردگی جلوگیری می کند. که پوشش گالوانیزه برای این عمل بهترین نوع می باشد.

ساختاراتصالات گالوانیزه چینی شامل: زانو گالوانیزه، مغزی گالوانیزه، سراه گالوانیزه، تبدیلی گالوانیزه، بوشن گالوانیزه، روپیچ توپیچ گالوانیزه، مهره ماسوره گالوانیزه، چپقی گالوانیزه و … می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.