لیست قیمت اتصالات گالوانیزه مک

انواع اتصالات گالوانیزه در مقابل فشار های زیاد و دماهای زیاد مقاومت بالایی دارند و همچنین دارای مقاومت مکانیکی خوبی می باشند. اتصالات گالوانیزه در مقابل حریق نیز مقاوم هستند و در مقابل نفوذ هوا به دیواره لوله مقاومت نشان می دهند. از دیگر مزیت های اتصالات گالوانیزه مقرون به صرفه بودن آنها و ضریب انبساط طولی کم آنها است.

روش آبکاری اتصالات گالوانیزه به دو روش گالوانیزه سرد و گرم انجام می شود که به وسیله موارد استفاده از آن اتصال باید یکی از آنها انجام شود تا اتصال ایده آل تری انجام گردد. روش گالوانیزه سرد اغلب پر کاربرد تر است و می تواند مقاومت به خورده شدن را افزایش دهد. روش گالوانیزه گرم اغلب برای دکل های برق فشار قوی و روش گالوانیزه سرد نیز اغلب برای اتصالات و پیچ ها و مهره ها انجام می شود.

اتصالات گالوانیزه مک

اتصالات گالوانیزه مک در زمانی که اتصالات گالوانیزه برزیل در ایران نایاب شده بود جایگزین این اتصالات شد.

اتصالات گالوانیزه سیاه مک، اتصالات گالوانیزه سرد، اتصالات گالوانیزه سفید مک ، اتصالات گالوانیزه گرم مک

اتصالات گالوانیزه مک براساس نوع ساخت:

زانو گالوانیزه مک، سه راه گالوانیزه مک، چپقی گالوانیزه مک، تبدیل گالوانیزه مک، مغزی گالوانیزه مک، بوشن گالوانیزه مک، مره ماسوره گالوانیزه مک، لوله گالوانیزه مک.

همچنین روش ساخت به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد صورت می پذیرد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه شدیدا ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. کربن، سولفور و منگنز موجود در اتصالات گالوانیزه اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانیزه دارد.

از آنجایی که واکنش گالوانیزه در اتصالات گالوانیزه مک یک فرآیند نفوذی است، بالا بودن دما و یا طولانی شدن زمان غوطه وری منجر به تشکیل لایه های آلیاژی صخیم تری می شود.

لیست قیمت اتصالات مک

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.