لیست قیمت اتصالات آریا

لیست قیمت اتصالات آریا

گروه صنعتی آریا به عنوان یکی از تولید کنندگان اتصالات فلزی درز دار و مانیسمان می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات در بازار شناخته شده می باشد.

اتصالات جوشی از جمله اتصالاتی است که قابلیت جوش به انواع لوله ها را دارد. خاصیت مهم این اتصالات، تغییر مسیر جریان سیال به شاخه های دیگر است. اتصالات صنعتی همچنین سبب کاهش اندازه لوله ها می گردند و با اتصال به دیگر تجهیزات، تسهیل کننده فرآیند لوله کشی می شوند.

انواع اتصالات جوشی در شکل و شمایل مختلفی چون زانویی، کروی، کلاهکی هستند که قابلیت تنظیم میزان جریان و کاهش و افزایش آن را دارند. اتصالات جوشی از شایع ترین و رایج ترین اتصالات هستند که در اندازه های مختلف برای لوله ها موجودند. اتصالات جوشی با استفاده از لوله های یکپارچه یا بدون درز ساخته می شوند. برای ساختن اتصالات جوشی از مواد اولیه و مصنوعی با کیفیت استفاده می شود که در فرآیند های مختلف تبدیل به اتصالات زانویی، کلاهکی و کروی می گردند. شکل گیری و ساخت اتصالات جوشی طی یک فرآیند فشرده و قوی اتفاق می افتد که سبب شکل گیری و فرم مخصوص اتصالات می شود. ماده اولیه این اتصالات صنعتی لوله یا شلنگی است که به صورت طولی برش داده می شود و در قالب مشخصی شکل و فرم می یابد و در آخر تحت عملیات حرارتی، انسجام یافته و شکل آن ثابت می ماند. اتصالات جوشی از زانوهای با شعاع بلند ساخته شده اند که به عنوان تنظیم گرهای درونی و بیرونی لوله ها فعالیت می کنند. اتصالات جوشی کروی شکل، بیشترین کاربرد را برای تنظیم جریانات دارند. اتصالات جوشی یکی از مهمترین بخش های صنعت لوله کشی به حساب می آیند. هر کدام از این اتصالات جوشی نیز به دو نوع درز دار و مانیسمان تقسیم شده اند که بر اساس فشار، کارکرد خطوط، نوع سیال و ضخامت لوله انتخاب می گردد.

قیمت اتصالات آریا

اتصالات جوش مانیسمان استاندارد از انواع اتصالات جوشی می باشند که به صورت فورج و یک تکه بدون کوچکترین درز جوش در انواع زانو، سه راهی، تبدیل تولید و عرضه می شوند. لوله و اتصالات مانیسمان دارای ضخامت ها و اندازه های مختلفی می باشند. که عبارتند از SGP/ STD/ SCH40/ SCH80/ SCH160 کلیه اتصالات مانیسمان در انواع ایرانی محصول کارخانجات معتبر با رعایت استانداردهای کامل و اتصالات وارداتی که در سایزهای 1.2 اینچ الی 56 اینچ موجود می باشد.

اتصالات جوش مانیسمان استاندارد

اتصالات بخشی از سیستم لوله کشی صنعتی هستند که در موارد تغییر جهت، شاخه گذاری و یا برای تغییر قطر خط لوله استفاده می شوند.

کاربرد اتصالات لب جوش

یک سیستم لوله کشی صنعتی با اتصالات لب جوش دارای برخی مزایای ذاتی نظیر موارد زیر می باشد:

جوش دادن اتصالات به خط لوله به معنای جلوگیری همیشگی از نشت است.

پیوستگی ساختار فلزی بین اتصالات و خط لوله سبب افزایش میزان کشش مقاومتی سیستم لوله کشی می گردد.

سطح اتصال صاف در داخل خط لوله و اتصالات مربوطه باعث افت فشار کمتر، کاهش درهم ریختگی جریان سیال و کاهش خورندگی ناشی از فعالیت خوردگی شیمیایی و همچنین سایش می شود. در حالتی که سیستم لوله کشی به صورت جوشی باشد حداقل فضای مورد نیاز کاربرد دارد.

خرید اتصالات آریا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.