لوله 5 لایه نیوپایپ

یکی از بهترین راهکارهای موفقیت در مدیریت عالی انتخاب بهترین محصولات بهداشتی ساختمانی است . در صورتی که قصد تهیه بهترین محصولات را دارید نمایندگی برند نیوپایپ از بهترین شرکت های تولید انواع لوله واتصالات است که در کل ایران تولید وبه فروش می رسد. این شرکت گواهی نامه IQNET ازشبکه جهانی کیفیت را دریافت کرده است و همچنین محصولات آن دارای استاندارد ISO 9001 از DQS آلمان می باشد .  لوله ۵لایه نیوپایپ از محصولات پرفروش این برند است که این شرکت با تولید این محصول مقرون و به صرفه به موفقیت های زیادی در تولید محصولات ساختمانی دست پیدا کرده است . این محصول برند نیوپایپ طبق تاییدیه اخذ شده از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با استاندارد DVGW-W542 مطابقت می کند.  یکی از مهم ترین مواردی که باعث محبوبیت لوله ۵لایه نیوپایپ شده است این است که این لوله دارای ساختار پنج لایه است واین از مهم ترین ویژگی های این محصول است .که با استفاده از اخرین فناوری روز و تلفیق فلز وپلیمر ؛ علاوه بر بهره گیری توامان از مزایای لوله های فلزی وپلیمری خط قرمزی بر معایب این لوله ها و مشکلات ناشی از کارکرد نامطلوب آنها کشیده شده است . لوله پنج لایه نیوپایپ ( PEX AL PEX ) با ساختار پلیمری و خواص فیزیکی ومکانیکی خود در مصارف گوناگون وحداکثر در دمای ۹۰درجه سلسیوس کاربرد دارد . این نوع محصول نیوپایپ براساس استاندارد ASTM F-1281 تولید می شود . از لوله پنج لایه نیوپایپ در انتقال آب سرد وگرم استفاده می شود . پلیمر به کار رفته در این لوله از نوع پلی اتیلن شبکه ای (بهترین نوع پلی اتلین ) می باشد که تفاوت آن با  انواع پلی اتیلن های رایج دیگر در ساختار مولکولی شبکه ای آن است . زیرا این ساختار مزیت استحکام و پایداری را برای لوله ۵لایه نیوپایپ به همراه دارد . چرا که ساختارهای دیگر خطی و شاخه ای است که همین امر باعث می شود تا  سایر پلی اتیلن ها به روی طعم و بوی آب آشامیدنی تاثیر بگذارد .  این نوع محصول شرکت نیوپایپ در موارد زیادی کاربرد دارد که از جمله موارد زیر است :

کاربرد در صنایع پزشکی و بهداشتی

از این لوله در صنایع پزشکی در انتقال گاز های طبی وسیستم های دیالیز و … استفاده می شود .

همچنین این لوله در صنایع غذایی و دارویی و اغلب مواد شیمیایی که در آن از دمای کمتر از ۹۰ درجه استفاده می شود نیز کاربرد دارد .

 

خرید لوله 5 لایه نیوپایپ

کاربرد در صنایع صنعتی

در این کارخانه های تولید شیمیایی که لوله های فلزی کاربرد ندارند از این نوع محصول استفاده می شود . همچنین در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، کشتی سازی ، ماشین سازی و…. نیز کاربرد دارند .

کاربرد در سیستم های حرارتی و برودتی

به علت مقاومت این لوله ها در برابر فشار وترک خوردگی ، در فن کوئل ،سردخانه ، سیستم های مولدسرما ونیز سیستم های نوین سرمایش از کف و…. مورد استفاده قرار می گیرد . لوله پنج لایه نیوپایپ به دلیل تحمل فشار در بلند مدت در دمای ۹۰درجه سلسیوس در سیستم های رادیاتور و به دلیل ضریب انتقال مناسب در سیستم های گرمایش از کف استفاده می شود .

از مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مقاومت در دمای پایین
  • مقاومت دربرابر رسوب گذاری و سایش
  • مقاومت شیمیایی بیشتر
  • مقاومت دربرابر ضربه و خوردگی
  • مناسب برای اب های اشامیدنی ساختمان ها و همین طور دارای استاندارد اب شرب
  • استحکام و دوام طولانی مدت
  • رعایت کامل استانداردهای بهداشتی
  • راه اکسیژن تنگ برای نصب و راه اندازی
  • نصب سریع و راحت این نوع لوله ها

این محصول با بهترین کیفیت و هزینه ای به صرفه در بازار تولید و عرضه می شود .

قیمت لوله 5 لایه نیوپایپ

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.