قیمت شیر فلکه کیز

قیمت شیر فلکه کیز

گروه تولیدی کیز ایران با به کارگیری متخصصان متخصصان صنعت تاسیسات و بهره گیری از ماشین آلات به روز در استان تهران مشغول به فعالیت می باشد. این واحد تولیدی با هدف اینکه بتواند جزء برترین تولید کنندگان این صنعت باشد محصولات خود را بر اساس استاندارد ملی ایران و از مرغوبترین نوع آلیاژ به روش فورج تولید می نماید.

شیرفلکه ها وظیفه قطع و وصل جریان سیال ها و تنظیم این جریان ها را  به عهده دارند. از ابزار های مهم مورد استفاده در مصارف روزانه و از جمله اقلام مهم تاسیسات ساختمانی و صنعتی انواع شیر فلکه می باشد. شیر فلکه های کیز ایران در سیستم های گرمایشی سیستم های بهداشتی و پنوماتیک انتقال بخار اشباع سرویس های لوله کشی منازل و شبکه های آبرسانی شبکه های توزیع گازوئیل بنزین و دیگر هیدروکربن ها و مایعات غیر خورنده کاربرد دارد. باز و بسته شدن سیال در شیر فلکه به وسیله دسته فلکه می باشد و توانایی در برابر فشار کاری 20PN را دارا می باشد. شیر فلکه کشویی ساخت گروه صنعتی کیز ایران در سایزهای مختلف تولید می شود و تمامی این محصولات از فورج برنج تولید شده که مقاومت قابل قبولی را نیز دارا می باشد. نحوه اتصال شیر فلکه های کیسان به صورت دنده مادگی می باشد که قابلیت اتصال به لوله های فلزی گالوانیزه و لوله های 5 لایه و موارد مشابه را به خوبی دارا می باشد.

خرید شیر فلکه کیز

در تعیین شیرفلکه ها از لحاظ بهترین انتخاب هرچه افت کمتری در خود داشته باشند جز بهترین شیرفلکه های شناخته می شوند، به طور کلی شیر فلکه ها وظیفه قطع و وصل و تنظیم دبی جریان سیالات را بعهده دارند دارای کاربردهای وسیع و مهمی در صنایع مختلف از جمله صنعت تاسیسات می باشند. تعبیه دو عدد اورینگ از جنس NBR بر روی میل شیرهای کشویی علاوه بر واشر آببندی که زیر مهره ی شش پر قرار دارد ،آببندی در ناحیه بالای درپوش را چندبرابر کرده است و در نتیجه با گذر زمان نیازی به رگلاژ مهره شش پر جهت گرفتن آببندی ندارد. باز و بسته شدن سیال در شیر فلکه به وسیله دسته فلکه می باشد و توانایی در برابر فشار کاری 20PN را دارا می باشد.

نحوه اتصال شیر فلکه های کیز ایران به صورت دنده مادگی می باشد که قابلیت اتصال به لوله های فلزی گالوانیزه و لوله های 5 لایه و موارد مشابه را به خوبی دارا می باشد. از مواردی که می بایست در انتخاب شیر فلکه به آن توجه خاصی نشان داد کمترین مقاومت در برابر جریان سیال را داشته باشند لذا یکی از روشهای افت فشار کار تولید به روش فورجینگ می باشد در این حالت فاصله بین ملوکولی تا سر حد امکان کم گشته و مقاومت بدنه را در آزمایشات انهادام بالا می برد در نتیجه تحمل فشار کار افزایش می یابد به همین دلیل می باشد که کارخانجات تولیدی کیز ایران از این روش برای تولید شیر فلکه استفاده می کند

خرید شیر فلکه کشویی کیز

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.