قیمت شیر خودکار یورک

قیمت شیر خودکار یورک

شیرآلات بهداشتی یکی از مهم ترین تاسیساتی است که در کشورهای مختلف تولید و توزیع می شود . شیرآلات از جمله محصولات پر کاربرد در ساختمان ها هستند که باید در انتخاب آن ها وقت و دقت بیشتری را صرف کرد . شرکت یورک ایتالیا  ITAP) )یکی از برندهای معتبر و مشهور تولید انواع شیرآلات برنجی و منیفولدهای سیستم سرمایش و گمایش در ایتالیا می باشد که در سال 1972 در شهر Lumezzane تاسیس شده است . شرکت یورک ایتالیا استانداردهای DIN EN ISO . ISO 228  و BS EN ISO 228 را به دست آورده است  که گواهینامه های بین المللی لوازم مرغوب تاسیساتی و تجهیزات موتور خانه است.  این شرکت محصولات گوناگونی از جمله شیرهای یک طرفه ( شیر چک ولوCheck Valve  ) , شیرهای فشار شکن , شیر خودکار سوپاپی را تولید می کند .

قیمت شیر خودکار یورک ایتالیا

یکی از مهم ترین قطعات لوله کشی شیرالات یورک ایتالیا شیر خودکار یک طرفه است که جزو اتصالات اصلی لوله کشی پمپ است . در حالت عادی لوله ای که از کنتور در امده دارای فشار معمولی , 2بار اتمسفر می باشد . زمانی که شما پمپ را بر سر لوله خود نصب  می کنید , فشار آب بعد از کنتور از فشار آب قبل از آن بیشتر می شود . زیرا پمپ های آب فشاری بیش از فشار آب های شهری را به داخل لوله کشی پمپاژ می کند . و اکنون اگر پمپ خاموش شود , و بین پمپ شما و کنتور شیر خودکار یک طرفه وجود نداشته باشد , تمام آب پمپاژ شده توسط پمپ شما بدون هیچ مانعی به داخل شبکه لوله کشی بر خواهد گشت . برای جلوگیری از این عمل چک ولو باید در هنگام نصب پمپ بین کنتور و پمپ شیر اتوماتیکی نصب شود تا در صورتی که پمپ بعد از پمپاژ آب خاموش شود شیر خودکار نیز بسته می شود . که مانع از ورود آب به شبکه لوله کشی می شود .

شیر خودکار یا شیر یکطرفه که امکان حرکت سیال به یک سمت را ممکن می سازد و در صورت برگشت سیال مسیر حرکت مسدود می شود. چون زبانه موجود در داخل شیر موافق جریان آب باز می شود اما در جهت مخالف کاملا بسته می شود و مانع جریان معکوس مایع می شود.  از مهمترین جزء اتصالات اصلی لوله کشی می باشد. این شیرها در تجهیزات مختلف صنعتی مانند پمپ ها، جک های هیدرولیک، تجهیزات نیروگاهی و صنایع شیمیایی کاربرد دارد.

شیر خودکار یورک مخصوص آبرسانی نفت ، گاز ، هوا و روغن و از سایزها 1/2 تا اینچ و تحمل فشاری کاری تا 16 بار تولید می شود. همچنین شیر خودکار پیمان به صورت دریچه ای می باشد.

خرید شیر خودکار یورک ایتالیا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.