قیمت شیررادیاتور تکسا

قیمت شیر رادیاتور تکسا

گروه صنعتی تکسا با به کار گیری نیروهای متخصص و بهره گیری از ماشین آلات مدرن در زمینه تولید انواع شیرآلات برنجی در سال 1362 تاسیس گردید و تا به امروز توانسته به صورت مستمر سبت به تولید محصولات اقدام نماید و در این مدت فعالیت سی ساله سبد محصولات خود را افزایش داده و نسبت به افزایش کیفیت و ارتقاء خطوط تولید خود اقدام نماید تا به هدف اصلی خود که رسیدن به بالاترین کیفیت محصولات تولیدی می باشد برسد. از این رو این گروه توانسته است محصولاتی را تا به امروز بسازد که با توجه به کیفیت بالایی بالایی که دارد رقیب سرسختی برای محصولات مشابه خارجی نیز باشد با توجه به این مورد که تمامی محصولات گروه صنعتی تکسا علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از قیمت بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشند.

خرید شیر رادیاتور تکسا

برای قطع جریان و یا کنترل مقدار جریان آب در رادیاتور سر راه ورود آب گرم به رادیاتور، شیر مخصوصی به نام شیر ردیاتور صب می گردد. شیر رادیاتور معمولاٌ دوبل رگلاژ است به این معنی که داخل شیر نیز یک قسمت تنظیم شونده وجود دارد که به وسیله آن می توان مقطع عبور آب را تنظیم نمود. شیر رادیاتور در حقیقت یک نوع شیر بشقابی زاویه ای است. یک طرف این شیر حالت مهره ماسوره ای دارد که به راحتی به رادیاتور متصل می گردد و طرف دیگر آن که از داخل به صورت دنده است به لوله ورود آب گرم وصل می شود.

در صورتی که گرما از منبع خارجی (مانند تابش خورشید، افزایش تعداد ساکنین و یا تجهیزات و لوازم برقی) به فضا تحمیل شود دمای هوای اتاق افزایش می یابد در نتیجه ساکنین اتاق مجبور می شوند که با باز کردن پنجره هوای اتاق را متعادل نمایند لذا در این حالت مقدار زیادی انرژی هدر می رود و مصرف انرژی بالا می رود برای جلوگیری از این اتلاف و بهینه سازی مصرف انرژی توصیه می شود که به جای از شیر رادیاتور برای کنترل دمای محیط استفاده گردد. به وسیله شیر رادیاتور می توان دمای حمام و تمامیه اتاق های خواب را نسبت به دمای اتاق نشیمن و قسمت های دیگر افزایش و یا کاهش داد همچنین می توان دما های متفاوتی را برای ساختمان در روز و شب تنظیم نمود که ضمن تامین شرایط آسایش حرارتی برای ساکنین موجب کاهش مصرف انرژی نیز شود.

شیر رادیاتور های تولیدی توسط گروه صنعتی تکسا در چند کلاس مختلف تولید می شود که تمامی آن ها از فلز برنج ساخته شده است که به وسیله فلز نیکل آبکاری گشته است و دسته شیر رادیاتور تکسا از جنس پلاستیک با کیفیت بالا و خوش دست می باشد که در برابر گرمای زیاد رادیاتور به خوبی مقاومت می نماید و هیچگونه ترک و تغییر رنگی بر روی آن مشاهده نمی شود.

فروش شیر رادیاتور تکسا

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.