قیمت روز مغزی شیر مخلوط

قیمت روز مغزی شیر مخلوط

مغزی شیر مخلوط قطعه ای مکانیکی برای کنترل جریان سیال در شیرآلات است که با چرخش به سمت چپ یا راست باعث قطع و وصل آن می شود. معمولاٌ با توجه به وجود رطوبت و رسوبات در شیرآلات برای ساخت مغزی شیر از آلیاژ برنج استفاده می کنند تا در مقابل نم و سختی آب مقاومت داشته باشد. از طرفی دیگر استفاده از مغزی های استاندارد همچون مغزی شیرمخلوط گرومیکس می تواند موجب سهولت در باز و بسته کردن شیر عمر طولانی مغزی و چکه نکردن آب شود.

خرید مغزی شیر مخلوط

مغزی شیر مخلوط گرومیکس با استفاده از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر 5.2 درصد تولید شده است که علاوه بر افزایش کیفیت در این محصول از خطرات زیانبار وجود سرب  برای سلامتی انسان جلوگیری می نماید زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت.همینطور قطعات لاستیکی به کار رفته در مغزی های شیر این مجموعه نظیر بیرینگ و اورینگ ها از مواد درجه یک NBR می باشد که نسبت به روغن و گریس و مواد نفتی و تغییرات شدید دما مقاوم هستند. از مغزی شیر مخلوط برای شیرظرفشویی، شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر حمام و به عنوان مغزی مغزی در داخل شیرآلاتی که کاربردهای مشابه موارد ذکر شده را دارند استفاده می شود.

جنس مغزی شیر مخلوط علاوه بر بنجی بودن در بعضی موارد از جنس استنلس استیل نیز است که از استنلس استیل 304و 316 تولید و ساخته شده است . این مغزی ها در برابر اکسایش , خوردگی اسیدی و خوردگی بازی از مقاومت بالایی برخوردار هستند . این محصولات با بهترین قیمت در بازار عرضه شده است .

مغزی شیر مخلوط تشکیل شده از: 1- پیچ یا میله که سر ان هزار خار شده است. 2- مهره اصلی یا بدنه مغزی شیر مخلوط که پیچ یا میله ی درون آن حرکت می کند. 3- اشپیل یا خار که میله را درون مغزی شیر مخلوط ثابت نگه می دارد. 4- واشر تخت لاستیکی 5- مهره ی محکم کننده ی واشر تخت می باشد.

لیست قیمت مغزی شیر مخلوط شانه چیان

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.